برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفید کننده زیر بغل اینجا کلیک کنید

خريد لاك ترك ناخن
سفيد كننده زير بغل,رفع تیرگی زیر بغل
كرم رفع تيرگي زير بغل،كرم رفع تيرگي كشاله ران،خريد كرم موبر دائمي باله آ - اصل آلمان

لاك ترك ناخن

جديد ترين نوع لاك

مدل برگزيده سال ، بروز و جذاب باشيد

ارائه شده در 7 رنگ متنوع

با كيفيت ، مقاوم و زيبا

رمز زيبايي خانم هاي جذاب

جديدترين نوع لاك و مدل سال 2011

همه محو دست هاي زيباي شما خواهند شد

آيا مي دانيد:

 زيبايي دست ها به چه ميزان در جذابيت شما تاثير دارد

پديده دنياي مد و فشن سال 2011

همراه كتاب رمز و راز شيك پوشي

 ISBN:978-600-5096-25-5

مشكي

خريد پستي

قيمت : 10500 تومان

صورتي

خريد پستي قيمت : 10500 تومان

 زرد

خريد پستي قيمت : 10500 تومان

قرمز

خريد پستي قيمت : 10500 تومان

سفيد

خريد پستي قيمت : 10500 تومان

سبز

خريد پستي قيمت : 10500 تومان

 نارنجي

خريد پستي قيمت : 10500 تومان

لاك ناخن ترك خور جديدترين نوع لاك و مدل سال 2011 مي باشد. تعداد اين لاك ها در حال حاضر بسيار محدود مي باشد پس اگر تصميم به خريد داريد بهتر است عجله كنيد.

ديگر نيازي به وقت گذاشتن براي كشيدن

 طراحي بر روي ناخن هاي خود نداريد

در كمترين زمان بهترين طرح را بر روي ناخن هاي خود بزنيد

براي طراحي بر روي ناخن هاي خود ديگر نيازي به آرايشگاه نداريد

براي اولين بار در ايران

بسيار آسان در كمترين زمان

در 7 رنگ متنوع

زيبايي خود را در مجالس چند برابر كنيد

براي دختر خانم ها و خانم هاي خوش سليقه

مشكي

خريد پستي

قيمت : 10500 تومان

صورتي

خريد پستي قيمت : 10500 تومان

 زرد

خريد پستي قيمت : 10500 تومان

قرمز

خريد پستي قيمت : 10500 تومان

سفيد

خريد پستي قيمت : 10500 تومان

سبز

خريد پستي قيمت : 10500 تومان

 نارنجي

خريد پستي قيمت : 10500 تومان

هيچ گونه مهارت و تخصصي براي زيبا كردن ناخن هايتان لازم نداريد

حتي مي توانيد طرح را بر روي ناخن هاي مصنوعي هم بزنيد

نحوه استفاده از اين لاك ناخن:

بايد حتماً قبل از استفاده از اين لاك، روي ناخن خود يك لاك ديگر را زده باشيد و بگذاريد خشك شود. سپس يك لايه از اين لاك را روي لاك قبلي بكشيد چند ثانيه صبر كنيد تا خشك شود خواهيد ديد كه ترك ترك شده و طرحهاي زيبايي را بوجود مي آورد.

          

منبع:

 




تاریخ: شنبه 30 مهر 1390برچسب:خرید لاك ترك ناخن,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل
مگنا آر ايكس بزرگ كننده آلت مردان محصول آمريكا
افزايش طول آلت مردان تا 7 سانتيمتر و كلفتي آلت تا 2 سانتيمتر با +Magna RX 

آيا تا به حال سايز آلت شما افزايش پيدا نكرده و قرص و كرم ها بي نتيجه بوده است؟

آيا تا الان قرص ها و كرم هاي بسياري براي افزايش سايز آلت خود امتحان كرده ايد؟

جديدترين و موثر ترين محصول دنيا با نام مگنا آر ايكس شما را نا اميد نخواهد كرد

محصولي صد در صد گياهي و موثر و بي رقيب در افزايش سايز آلت مردان

تنها مگنا آر ايكس نوع آمريكايي اصلي را مصرف كنيد و نتيجه بگيريد

در سراسر جهان تا كنون هيچ دارويي مشابه مگنا آر ايكس+ معرفي نشده و اين تنها فرمول كشف شده كه قادر است  هر نوع آلتي را از نظر سايز ، طول و ضخامت و كلفتي به شكلي دائمي، سريع ، آسان بي خطر و بدون هر گونه مشكلي افزايش داده و باعث بهبود وضعيت نعوظ و سفتي آلت در هنگام تحريك جنسي شود و بتواند از انزال زود رس جلوگيري نموده و باعث افزايش زمان مقاربت گردد. 

شما بيشتر از آن چيزي كه فكر مي كنيد بدست خواهيد آورد!

مگنا آر ايكس+ (+Magna RX) كار بزرگ كردن آلت تناسلي مردان را خيلي سريع و آسان و به شكل غير قابل باوري انجام مي دهد. پزشكان بزرگتر و حجيم تر و سفت و سخت تر شدن آلت تناسلي مردان را امري كاملا ممكن و انجام شدني مي دانند. بسيار حيرت زده مي شويد وقتي كه فقط در عرض زمان كوتاه چند هفته اي شاهد افزايش حجم و طول آلت تناسلي خود شويد به نحوي كه تا قبل از استفاده از مگنا آر ايكس+ اورجينال هيچ گاه تجربه نكرده ايد. به جرات ميتوان ادعا كرد كه در دنيا تنها قرصهاي گياهي مگنا آر ايكس+ انحصارا داراي فرمولي براي پروسه فعال سازي و رشد آلت مردان و همچنين بيشتر كردن ميل جنسي و افزايش زمان نزديكي براي رسيدن به اوج ارگاسم واقعي ميباشد .

http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/magna/rgj0rr7l5gt6pykwxdq.jpg

http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/magna/1.jpg

بزرگ شدن آلت تناسلي كاري غير ممكن نيست، مـگنااركس اين كار را خيلي سريع و آسان و به شكل غير قابل باوري براي شما انجام ميدهد . كمپاني آمريكايي مگنا آر ايكس با اعتماد به نفس بالا و اطمينان از محصول خود در طول سه سال اقدام به معرفي و تبليغات وسيع و گسترده اي در معروف ترين و معتبرترين مجلات دنيا نموده است. هم اكنون در بيش از 15 مجله تخصصي پزشكي و غير تخصصي دنيا در هر شماره محصولات مگنا آر ايكس معرفي و فروخته مي شود. مگنا آر ايكس در بيش از 214000 سايت اينترنتي خارجي و در 35 كشور در سراسر جهان توزيع و فروخته مي شود و تنها مكمل بزرگ كننده آلت تناسلي مردان است كه توسط كمپاني GNC كه يكي از بزرگ ترين شركت هاي پخش ويتامين ها و مكمل هاي غذايي در دنيا است عرضه مي گردد.
 

مگنا آر ايكس پلاس با فروش ميليوني و تقاضاي جهاني براي مگنا آر ايكس اين دارو در طي سه سال به شكل يك محصول منحصر به فرد و مشهور نزد متخصصين ، پزشكان و مصرف كنندگان در آمده است. مگنا آر ايكس رتبه پرفروشترين و موثرترين محصول در سال 2010 را به خود اختصاص داده است كه نشان دهنده كارايي و كارآمدي و اثرگذاري اين محصول مي باشد.

در اين سه سال با كاملتر شدن  اين محصول ابتدا MAGNA سپس MAGNA RX و اكنون جديدترينمحصول با نام  +MAGNA RX به بازار عرضه شده كه به گفته مخترع اين محصول دكتر جورج آگوايلار (متخصص بيماري هاي مجاري ادراري-اورولوژيست) اين مكمل در كاملترين وضعيت اثر گذاري خود قرار دارد
به همين دليل در سال 2008 و 2009 و 2010 عنوان پر فروش ترين محصول جنسي و زناشويي قدر و كارا بازار اروپا و آمريكا به خود اختصاص داده است. مگنا آر ايكس+ يك محصول كاملا گياهي مي باشد كه عوارض مضري بر بدن انسان به دليل گياهي بودن وارد نمي كند. اين محصول حاوي 60 عدد قرص كه از مواد و گياهان سرتاسر دنيا كه بر رشد و بزرگ شدن آلت مردان موثر هستند تهيه شده است. اين محصول تا كنون در ساتاسر دنيا با فروش بي سابقه خود توانسته مشتريان زيادي جذب كرده و مشكلات كوتاهي و كوچك بودن آلت مردان را حل نمايد و باعث رشد آلت مردان شود. با مصرف روزانه اين قرص ها آلت مردان كم كم شروع به رشد كرده و بزرگ تر و ضخيم تر مي شود و مشكل كوچك بودن آلت از بين مي رود.

مگنا آر ايكس به صورت طبيعي و بدون نياز به استفاده از روشهاي فيزيكي و داروهاي شيميايي پر خطر موجب افزايش سايز آلت تناسلي ، افزايش عملكرد نعوظ ، تحريك ميل جنسي ، افزايش لذت ارگاسم ، افزايش مدت زمان رابطه جنسي و تقويت حس اعتماد به نفس در مردان شده كه در نهايت موجب رضايت مردان شده است.  آلت تناسلي در مردان مانند هرعضله ديگري در بدن داراي تعداد زيادي سلول  عضلاني  قابل انعطاف و  رگها و عروق خوني بي شمار مي باشد كه در طول مدت استفاده از اين محصول افزايش جريان خون در سلول هاي آلت تناسلي باعث افزايش تعداد و حجم عروق خوني و كشش سلولهاي عظلاني آن شده كه اين امر باعث افزايش كلي در طول ، قطر و اندازه اندام تناسلي در حالت نعوظ ميگردد و همچنين افزايش جريان خون در آلت تناسلي مردان منجر به افزايش ميل جنسي، افزايش لذت رابطه جنسي و افزايش حجم مايع مني در آنان مي شود.

اضافه كردن 3 تا 7 سانتيمتر به آلت تناسلي با مصرف مگنا آر ايكس

نابغه مخترع +MAGNA RX:
در بسياري از كشور ها تعداد بسيار زيادي دانشكده هاي پزشكي و تحقيقاتي و تيم هاي متخصص پزشكي با تست و آزمايش هايي با دقت بسيار بالا در لابراتوارهاي پيشرفته با صرف زمان زياد روي اين محصول گزارش كاملي از تاييد اثر گذاري مگنا آر ايكس ارائه داده اند و بسياري از پزشكان در سراسر دنيا اين دارو را براي بزرگ كردن آلت هاي تناسلي مردانه كوچك تجويز مي كنند. اين محصول توسط دكتر جرج آگوايلار توليد شده است.

 دكتر جورج آگوايلار متخصص بيماري هاي مجاري ادرار و آلت تناسلي ، كسي كه در طول سي سال بر روي بيش از 70000 بيمار كه داراي مشكلات جنسي و تناسلي بوده اند تحقيق و بررسي كرده است. او براي رفع مشكل كوتاهي آلت مردان فرمول گياهي موثري اختراع و به ثبت رساند كه اكنون بعد از تغييرات جديدتري براي اثر پذيري بيشتر اين محصول با نام مگنا آر ايكس+ ارائه شده است.

او عضو دو كالج اورولوژي ميباشد و نظارت و سرپرستي بيش از 46 پزشك متخصص را به عهده دارد و همچنين در گذشته سمت مدير كل انجمن اورولوژي را دارا بوده است.
پس از سالها تحقيق و تفحص در كمتر از 5 سال پيش دكتر جورج آگوايلار از كشف يك فرمول خارق العاده و حيرت انگيز پرده برداشت . اين كشف اكنون به نام +MAGNA RX شناخته شده كه به راحتي در دستان شما قرار دارد. اين محصول باعث افزايش طول و كلفتي آلت مردان مي شود. و باعث بزرگتر شدن آلت شما به صورت دائمي و بدون بازگشت مي شود

.

خصوصيات داروي 100% طبيعي و گياهي مگنا آر ايكس:

1-  داري فرمولاسيوني 100% گياهي و جديد

2-  مي توانيد استرس ناشي ازنارضايتي شريك جنسي خود را از بين ببريد , در روابط جنسي خود با اعتماد به نفس باشيد و از زندگي خود لذت كامل را ببريد.

3-  پايانيست به تمام نگراني هاي شما درمورد مقاربت.

4-  افزايش دادن سايز طول آلت مردان حداكثر تا 7 سانتي متر و كلفتي تا 1.7 الي 2 سانتيمتر ، بطور دائم و بدون عوارض جانبي

5-  افزايش طول و ضخامت آلت به اندازه  7 سانتي متر

6- داراي گواهي از FDA آمريكا و GMP اروپا

7- افزايش رقبت و لذت جنسي زن بخاطر افزايش سايز آلت مرد

8- افزايش دير انزالي طبيعي در مردان

9- افزايش ميل به رابطه و شق شدن آلت حتي بعد از انزال به صورت طبيعي

10- مكملي كه با بالا بردن توان و استقامت جسمي ، خستگي و فرسودگي بعد از مقاربت را از شما ميگيرد و شما را شاداب و با قدرت نگاه ميدارد.

11- با بالا بردن اعتماد به نفس شما درمقاربت, ايجاد حس آرامش روحي قبل و هنگام مقاربت و جلو گيري از انزال زود رس به شما و شريك جنسي شما بالاترين حس لذت را هديه ميدهد.

12- با بالا بردن زمان سفتي آلت و مدت زمان شق شدگي حتي بعد ازحالت نعوظ و تحريك جنسي باعث بالا رفتن مدت زمان مقاربت و ايجاد بالاترين لذت جنسي براي زنان مي شود.

13- ارگاسم واقعي را به شريك جنسي شما هديه مي كند.

14- ديگر احتياجي به مصرف داروهاي شيمياي 100% مضر نخواهيد داشت. اين دارو باعث بالارفتن طپش قلب , سردرد , آلرژي و.... نمي شود.

15- دارويي جديد بدون عوارض جانبي و صد در صد گياهي

16- هرآنچه شما براي يك مقاربت بدان فكر مي كنيد را يكجا دارد.

17- فقط براي چند هفته و ديدن اثرآن ابتدا اين شما هستيد كه حيرت زده مي شويد.

18- قدرت و تمايلات جنسي شما را جند برابر ميكند.

19- انحصارا داراي فرمولي هم براي قوي كردن توان جسمي و بالا بردن و فعال سازي ميل جنسي و هم براي افزايش زمان نزديكي براي رسيدن به ارگاسم واقعي و هم براي سفت كردن و سفت نگه داشتن آلت تناسلي در هنگام نزديكي مخصوصن بعد از انزال و هم براي بزرگ كردن آلت تناسلي مي باشد.

20-  جلوگيري و درمان دائمي  زود انزالي (انزال زود رس)

21-  افزايش ميل ، قدرت و كيفيت رابطه جنسي

22- ايجاد سفتي آلت در حالت نغوظ و ايجاد دير انزالي بيشتر در مرد بدون استفاده از قرص يا اسپري دير انزالي

23-  جلوگيري از انزال زود رس و افزايش زمان نزديكي و مقاربت.

24-  بدون عوارضي چون تپش قلب ، چاقي و اضافه وزن يا ناراحتي هاي پوستي و گوارشي و ...

25- افزايش شق شدگي و سختي آلت تناسلي هنگام نعوظ و تحريك جنسي

26- تاييد شده از طرف پزشكان و متخصصان و FDA آمريكا

27-  توليد شده در مدرنترين لابراتوآرهاي دنيا بوسيله پرسنل متخصص

28- توليد شده از بهترين نوع مواد طبيعي و بدون هيچگونه عوارض جانبي

نمودار مصرف مگنا آر ايكس (براي دريافت حداكثر نتيجه):

نمودار زير اثرگذاري مگنا آر ايكس را در طول مدت مصرف نشان مي دهد. اين نمودار از روي آزمايش هاي باليني بر روي بيش از 10000 بيمار (ده هزار بيمار) از سراسر دنيا رسم شده است.

جدول تركيبات مگنا آر ايكس+:

نوع تركيبات و مقدار بكار رفته مواد در فرمول مگناركس كاملا انحصاري بوده و در نوع خود بي نظير است. تركيبات بكار رفته در فرمول مگناركس كاملا طبيعي بوده و از بهترين نوع مواد خام دنيا تهيه شده است.

جدول زير حاوي مقدار و نوع مواد و تركيبات موجود در قرصهاي مگناركس مي باشد:

تشخيص مگنا آر ايكس نوع اصلي از نوع تقلبي :

خريد و مصرف تقلبي اين محصول گذشته از نداشتن هيچ گونه اثر و فايده اي باعث ضرر مادي و روحي شده و موجب بيماري جسماني نيز مي شود. بنابر اين تشخيص تقلبي يا اصل بودن اين محصول تبديل به موضوعي بسيار مهم و غير قابل اجتناب در زمان خريد مي گردد. در راستاي همين امر و آگاه كردن مصرف كنندگان محترم از اصل يا تقلبي بودن محصول، نكاتي را گه به شما در تشخيص اين موضوع كمك مي كند به همراه تصاويري گويا در زير آورده شده است. اميد است كه بعد از مطالعه اقدام به خريد نموده و جدا از خريد محصولات بدون هولوگرام اجتناب كنيد.

(عكس هاي زير مربوط به محصول مگنا آر ايكس موجود در اين فروشگاه مي باشد)

(مگنا آر ايكس اصل آمريكا را از ما بخواهيد)

(محصول اصل آمريكا همراه هولوگرام)

تمام محصولات كمپاني مگناركس از سال 2010 داراي هولوگرام اختصاصي اين كمپاني مي باشد. اين هولوگرام كاملاً غيرقابل تقليد و سه بعدي بوده و رنگ پس زمينه آن يكي از تنهاي رنگ بنفش مي باشد كه برروي آن لوگوي اختصاصي مگناركس و در پس زمينه آن نام دكتر جورج آگوايلار حك شده است.
 

روش 1: درب قوطي نوع اصلي با شيرينگ شفاف پوشيده و پلمپ شده و بر روي آن نوشته زير حك (نوشته) شده است.

SEALED FOR YOUR PROTECTION

http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/magna/1o9jxz.jpg

روش 2: در داخل قوطي همراه 60 عدد قرص يك عدد رطوبت گير سيليكاژل قرار دارد.

http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/magna/blh60shq0vy5.jpg

روش 3: بر روي قوطي مگنا آر ايكس اصلي شماره سريال ساخت و باركد محصول و همچنين تاريخ توليد و انقضاء قرار دارد.

http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/magna/hgh2jhu.jpg

همچنين باركد محصول ما را مي توانيد در سايت زير پيگيري نماييد تا از اصل بودن محصول ما مطمئن باشيد.

http://www.gepir.org

روش 4: مگنا آر ايكس نوع اصلي داراي هولوگرام در قسمت كنار باركد مي باشد.

http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/magna/4(1).png

روش 5: مگنا آر ايكس نوع اصلي به شكل كپسول نمي باشد بلكه به صورت قرص هايي است كه از لحاظ شكل مثل كپسول مي باشند كه در شكل قسمت بالا نيز معلوم است. علت اين امر به اين دليل است كه توليد محصولات تقلبي به شكل كپسول آسان است و بنابر اين محصول اصلي به شكل قرص مي باشد. 

روش مصرف:

طبيعي است كه پتانسيل حداكثر رشد و نتايج مشاهده شده در افراد مختلف ممكن است متفاوت باشد و بستگي زيادي به سن ،وضعيت جسماني، سابقه پزشكي و بهداشت عمومي فرد دارد لذا مطابق با هر نوع طرح مصرف نتايج به دست آمده بستگي زيادي به ثبات و ادامه استفاده از طرح مصرف انتخاب شده دارد.
هر چند كه اين محصول ١٠٠% طبيعي و گياهي بوده و فاقد مواد شيميايي مضر ميباشد با اين حال از مصرف بيش از حد توصيه شده خودداري نموده و يكي از طرح هاي پيشنهادي زير را بعنوان طرح مصرف انتخاب نماييد.

زمان مورد نياز براي گرفتن نتيجه كامل از اين محصول دو تا چهار ماه بوده كه سن ، وضعيت جسماني ، سابقه پزشكي و بهداشت عمومي فرد تعيين كننده طول دوره درمان وي ميباشد.

+MAGNA RX  فقط براي مردان بالاي ١٨ سال بوده و لذا مصرف آن توسط افراد زير ١٨ سال و بانوان ممنوع مي باشد.
از مصرف نامرتب و قطع مصرف قبل از پايان دوره تعيين شده خودداري نماييد.

قرص ها را با توجه به جدول زير مصرف نماييد و هر قرص را با يك ليوان آب ميل نماييد.

 
 بالاي 40 سال  28 تا 40 سال  18 تا 28 سال  وزن بدن فرد
 روزانه 4 عدد  روزانه 3 عدد  روزانه 2 عدد  تا 75 كيلوگرم
 روزانه 4 عدد  روزانه 3 عدد  روزانه 2 عدد  75 تا 100 كيلوگرم
 روزانه 4 عدد  روزانه 4 عدد  روزانه 4 عدد  بالاي 100 كيلوگرم
» قيمت: 119,500 تومان

 

 

منبع:
http://kharidonline.info




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

شماره مجوز “:پ۵۷۶الف۸۷۶۷۸

قرص سياليس انگليسي با باركد و هولوگرام اصلي

مشخصات قوطي سياليس اصلي

http://farsteb.uploadasiapars.info/aks/cialis/cialis.jpg

 

مشكلات نعوظ چيست ؟
اختلال نعوظ عبارت است از عدم توانايي آلت تناسلي در ايجاد نعوظ يا حفظ نعوظ به مدت كافي جهت انجام عمل مقاربت.(بزرگ و سفت شدن آلت مردان را نعوظ ميگويند.) هنگامي كه مرد نعوظ براي انجام عمل جنــ.ـسـ.ـي نداشته باشد و يا اينكه نتواند مدت زماني كافي نعوظ خود را حفظ كند ، به اين مورد اختلالات نعوظ يا ناتواني جنــ.ـسـ.ـي ميگويند.
آمار:
در بين سنين 70-40 سالگي, در 52% افراد به درجات مختلف اختلال نعوظ وجود دارد. 17% اين موارد خفيف, 25% متوسط و 10% ديگر شديد است. با افزايش سن به خصوص موارد متوسط و شديد 3-2 برابر شايعتر مي شوند. از عوامل مستعد كننده مي توان به ديابت قندي, بيماري قلبي , فشار خون بالا و كمبود HDL) مرتبط با چربي خون) اشاره كرد. عوامل رواني يا پسيكولوژيك) نظير افسردگي ، خشم...) نيز در اختلال عملكرد جنــ.ـسـ.ـي موثرند. انواع ديگر اختلال عملكرد جنــ.ـسـ.ـي كه بسيار شايع هستند شامل انزال زودرس 28% فقدان تمايل جنــ.ـسـ.ـي 16% و اضطراب در هنگام نزديكي 17% مي باشد.
در اغلب مرد ها گاه گاهي اشكالات در نعوظ تجربه مي شود ولي اگر مكررا اتفاق افتد احتياج به درمان دارد.

اثرات قرص سياليس Cialis :
سياليس با ريلاكس كردن عضلات آلت تناسلي مردانه باعث نفوذ مقدار بيشتري خون به آن شده و در نتيجه ميزان نعوذ را افزايش ميدهد .اين دارو اغلب براي درمان اختلال نعوذ و تاخير در انزال در مردان ( ايمپوتنس ) مورد استفاده قرار مي گيرد اما موارد مصرف ديگري نيز دارد ، كه با نظر پزشك تعيين مي شود. (لازم به ذكر است قرص سياليس سرعت گردش خون را در بدن افزايش ميدهد)

مشخصات قرص سياليس اصل انگليس (قرص اصلي فقط بشكل تصوير بالا و مشخصات زير است و نمونه ديگري ندارد):

- شماره سريال: LOT:AC075060

- تاريخ انقضا: EXP:01 MARCH 13

- باركد محصول: 5014602401061

- بروشور كوچك چسبيده به قوطي پلمپ شده

- تعداد 30 عددي

نحوه مصرف :
معمولا تادالافيل را بصورت يك قرص در زمان مورد نياز مصرف ميكنند ، اين زمان ميتواند از 30 دقيقه تا 40 دقيقه قبل از تصميم به مقاربت و نزديكي مصرف شود. (توصيه ميشود جهت جذب بهتر اثرات دارو ، يك ليوان آب خنك بنوشيد.) . پس از تحريك ، آلت به نعوظ كامل ميرسد و به مدت 24 الي 48 ساعت پس از كوچكترين تحريك آلت به نعوظ فوق العاده سفتي دست خواهد يافت كه شما و شريك جنــ.ـسـ.ـيتان را متعجب خواهد كرد.
 

قرص هاي سياليس عملكردي مشابه وياگرا دارد اما بسيار قوي تر و بي خطرتر از وياگرا بوده و ماده تاثير گذار اصلي آن تادالافيل مي باشد كه موجب نعوظ (سفت و راست شدن) آلت مي شود و  تا حدودي در تاخير در انزال نيز تاثير گذار مي باشد .

 كارايي سياليس مثل وياگرا بوده ولي بدون تپش قلب ، سردرد ، قرمزي پوست ، ناراحتي معده ، تغييرات بينايي و ... بوده و همين عوامل باعث شهرت و معروفيت جهاني سياليس گرديده است.
قرصهاي سياليس مورد تائيد FDA آمريكا مي باشد و استفاده آن جهت عموم بلامانع اعلام گرديده است .
اين محصول براي افراد داراي كاهش فشار خون ، بيماريهاي قلبي و ريوي توصيه نمي شود . 

موارد منع مصرف سياليس Cialis :
در صورتي كه از نيتروگليسيرين يا داروهاي نيتراتي زير استفاده كنيد نبايد از سياليس استفاده كنيد.
ايزوسوربايد مونونيترات ، ايزوسوربايد دي نيترات ، قرصها يا اسبري زير زباني نيتروگليسيرين ، نوارها و برچسبهاي ترابوستي نيتروگليسيرين ، برخي داروهاي ضد ايدز ، سايمتيدين ،فنوباربيتال ، فنوباربيتال ، كاربامازپين ، ريفامپين ، با تادالافيل تداخل اثر دارند و مصرف همزمان انها بايد بسيار محتاطانه صورت گيرد.

 

مزاياي قرصهاي سياليس نسبت به قرصهاي مشابه با تركيبات سيلدنافيل يا وياگرا :
* شروع اثر سريعتر ( ظرف 15 دقيقه از مصرف) و ماندگاري تاثير قرصهاي سياليس تا ۳۶ ساعت مي باشد كه بسيار طولاني تر از وياگرا بوده و در صورت تحريك جنــ.ـسـ.ـي بدون نياز به استفاده مجدد موجب نعوظ مي شود  و باعث تاخير در انزال شده.
*تحت تاثير غذا و خوراكي ها نمي باشد .(تركيبات سيلدنافيل در اثر خوردن غذاهاي چرب تاثير كمتر دارند)

 اشكال در ديد و ديگر عوارض ايجاد نمي كنند*

بر خلاف وياگرا و قرص هاي مشابه موجب سردرد نميگردد*

 تا حدودي زيادي جهت تاخير در انزال تاثير گذار ميباشد*

» قيمت: 46,500 تومان

 




تاریخ: پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:خريد قرص سيـاليـس 30 عددي انگليسي,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل
اين محصول داراي شماره مجوز 1080883 و 9786005096729: ISBN ميباشد

                     

نوار موبر veet

 كتاب و سي دي آرايش مدرن به عنوان هديه

به هيچ وجه نگران مو هاي زا ئد خود نباشيد

ابتكاري فوق العاده براي از بين بردن مو هاي خود

 بهترين و ارزانترين و كاربردي ترين

راه حل براي رهاي از موهاي زائد

آخرين تكنولوژي روز دنيا

  بدون درد و زحمت پوستي شفاف و نرم داشته باشيد

روش جديد براي نسل جديد

شماره مجوز بهداشتي واردات : 1/4/42271/د

قيمت : 16000 تومان

خريد پستي           خريد پستي

1 بسته شامل 10 نوار موبر

 

حتما خانم ها عاشق اين نوار مي شوند

آخرين تكنولوژي روز دنيا

آخرين چيزي كه براي زيبايي به آن نياز داريد

قيمت : 16000 تومان

خريد پستي           خريد پستي

1 بسته شامل 10 نوار موبر

 

اندامي زيبا و لطيف با ويت

 براي مدت طولاني

 از شر مو هاي زائد بدن خود

 راحت مي شويد

  بدون درد و زحمت پوستي شفاف و نرم داشته باشيد

قيمت : 16000 تومان

خريد پستي           خريد پستي

1 بسته شامل 10 نوار موبر

 

روشهاي منسوخ و در دناك خلاصي

 از مو هاي زائد فراموش كنيد

روش جديد براي نسل جديد

قيمت : 16000 تومان

خريد پستي           خريد پستي

1 بسته شامل 10 نوار موبر

 جذابيت و افسونگري

زيبايي و لطافت را بدون درد به شما هديه مي دهيم

به زيبايي بدرخشيد

اين محصول داراي شماره مجوز 1080883 و 9786005096729: ISBN ميباشد

منبع:
http://onlinkharid.eshopfa.biz




تاریخ: چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب: نوار موبر veet,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

Viamax power قهوه مردانه
تركيبات اصلي اين محصول قهوه فوري ، آفروسودياك (داروي عامل مقوي غرايز جنـ.ـسـي)، پوره انگور ميباشد, تائيرات آن باعث تنظيم ترشح هورمون وhttp://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/viamaxmen/1.jpg افزايش ميل جنـ.ـسـي مي شود شما مي توانيد با استفاده از اين قهوه 8 بسته اي براي شروع يك رابطه استفاده نمائيد اين قهوه را را آب جوش مخلوط نموده و 15 دقيقه قبل از شروع رابطه استفاده نمائيد.
عملكرد اين قهوه بدين صورت مي باشد كه بعد از 15 دقيقه عضلات شما شل مي شود و شما را به طرف شريك خود سوق مي دهد، احساس داغي به شما مي دهد و شما را آماده مي كند تا با همسر خود رابطه زيبا و داغي داشته باشيد ، پس از آن احساس سرحالي عميقي به شما مي دهد.
اين قهوه محصول آمريكا است ، داراي باركد آمريكا و داراي مجوز از مركز تحقيقات و مطالعات آمريكا ميباشد. تاريخ توليد اين محصول سال 2010 مي باشد و تا سال 2013 تاريخ انقضا دارد .
ما تضمين مي كنيم نتيجه واقعي را از اين محصول خواهيد داشت.
دستورات :
تا 72 ساعت بعد از قهوه مجدد استفاده ننمائيد.

لطفا از دسترس كودكان دوري نمائيد.

در جاي خشك و خنك و دور از آفتاب نگهداري شود.
برخي از امكانات و قابليت ها:
* تنظيم ترشح هورمون و افزايش ميل جنـ.ـسـي
* احساس داغي و شل شدن اعضاي بدن
* سرحالي و انرژي بالا پس از آن
* ساخت آمريكا
* داراي باركد آمريكا و داراي مجوز از مركز تحقيقات و مطالعات آمريكا
* تنها براي مردان استفاده مي شود
* قهوه محرك در يك پك 8 بسته اي
* تضمين كيفيت و تنيجه گيري محصول

 

 


 

   Viamax power قهوه زنانه

   خريد قهوه محرك زن

Viamax power قهوه مردانه
تركيبات اصلي اين محصول قهوه فوري ، آفروسودياك (داروي عامل مقوي غرايز جنـ.ـسـي)، پوره انگور ميباشد, تائيرات آن باعث تنظيم ترشح هورمون وhttp://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/viamaxmen/1.jpg افزايش ميل جنـ.ـسـي مي شود شما مي توانيد با استفاده از اين قهوه 8 بسته اي براي شروع يك رابطه استفاده نمائيد اين قهوه را را آب جوش مخلوط نموده و 15 دقيقه قبل از شروع رابطه استفاده نمائيد.
عملكرد اين قهوه بدين صورت مي باشد كه بعد از 15 دقيقه عضلات شما شل مي شود و شما را به طرف شريك خود سوق مي دهد، احساس داغي به شما مي دهد و شما را آماده مي كند تا با همسر خود رابطه زيبا و داغي داشته باشيد ، پس از آن احساس سرحالي عميقي به شما مي دهد.
اين قهوه محصول آمريكا است ، داراي باركد آمريكا و داراي مجوز از مركز تحقيقات و مطالعات آمريكا ميباشد. تاريخ توليد اين محصول سال 2010 مي باشد و تا سال 2013 تاريخ انقضا دارد .
ما تضمين مي كنيم نتيجه واقعي را از اين محصول خواهيد داشت.
دستورات :
تا 72 ساعت بعد از قهوه مجدد استفاده ننمائيد.

لطفا از دسترس كودكان دوري نمائيد.

در جاي خشك و خنك و دور از آفتاب نگهداري شود.
برخي از امكانات و قابليت ها:
* تنظيم ترشح هورمون و افزايش ميل جنـ.ـسـي
* احساس داغي و شل شدن اعضاي بدن
* سرحالي و انرژي بالا پس از آن
* ساخت آمريكا
* داراي باركد آمريكا و داراي مجوز از مركز تحقيقات و مطالعات آمريكا
* تنها براي مردان استفاده مي شود
* قهوه محرك در يك پك 8 بسته اي
* تضمين كيفيت و تنيجه گيري محصول

» قيمت: 48,000 تومان



ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

آسان‌ترين و بي‌ضررترين راه براي ازبين بردن ريشه موهاي زائد بدن + مرطوب سازي پوست با مكمل هاي موجود در اين كرم = با يك تير چند نشان را هدف بگيريد

بسته بندي اين محصول بسيار شيك و جذاب است ، در پشت بسته توضيحات كاملي در مورد اين محصول نوشته شده است كه خواندن و عمل به اين نكات بسيار ضروري ميباشد.

بهمراه يك وسيله نانو پلاستيكي لطيف براي ماليدن كرم بر روي پوست
 

كرم موبر دائمي پاريس بيوتي

عسل و جلبك‌هاي دريايي موجود در اين كرم با نفوذ به غشاء داخلي پوست ، فوليكول‌هاي ريشه موهاي زائد را در بر گرفته و همانند يك سر محكم مانع رسيدن اكسيژن و مواد غذايي به ريشه آنها مي‌شود و درنتيجه موهاي زائد به تدريج ضعيف و ضعيف‌تر شده ، موهاي زائد به پرزهايي ضعيف و نازك تبديل شده و پس از چندبار استفاده به‌طور كلي از بين مي‌روند . لانولين موجود در اين محصول از التهابات پوستي ،سوزش ، درد و حساسيت جلوگيري نموده و پروويتامين‌هاي موجود در اين كرم موجب شادابي و لطافت پوست بدن مي‌گردند .با استفاده از كرم موبر دائمي پوستي صاف ، بدون مو، شاداب و جذاب خواهيد داشت . كرم موبر دائمي پاريس بيوتي

برخي از امكانات و قابليتها:

-
بدون سوزش و حساسيت و درد
-
اين محصول در انحصار كمپاني دلتا پارس ميباشد و داراي ضمانت جواب دهي فوق العاده ميباشد
- بهمراه عصاره آلوورا و ويتامين اي براي مرطوب و زيبا ساختن پوست 100% گياهي و تضميني

از آنجائيكه موهاي زائد ناخواسته براي بسياري از آقايان و خانمها بصورت يك معزل درآمده و افكار بسياري را بر خود مشغول كرده و چه بسيار افرادي كه اعتماد به نفس و جرات خود را نيز از دست داده اند و همچنين از نظر اقتصادي نيز پر هزينه و وقت گير ميباشد ، اكنون كرم كرم موبر دائمي پاريس بيوتي يك محصول بي نظير با قدرت بسيار مناسب كه لطافت و نرمي بي نظيري به پوست بدن شما ميرساند و بدن شما را همچون ابريشم نرم و لطيف مي نمايد را براي شما عزيزان به ارمغان آورده ايم .

- اگر شما از درد ناشي از موكن ها و ساير موبر ها كلافه شده ايد .
- اگر از عملكرد موكن ها و موبر هاي قبلي راضي نيستيد .

- اگر به دنبال راهي آسان ، كم خرج ، بي درد ، موثر و بدون برگشت هستيد . اين موبر را به شما پيشنهاد مي كنيم . اين موبر به درخواست بسياري از مشتريان فروشگاه  ايراني براي اولين بار در ايران عرضه مي شود با اين مارك و كاملآ اصل .

- اين محصول به تعداد محدود بوده و با كرم هاي مشابه و بي تاثير موجود در بازار تفاوت خيلي عمده اي خواهند داشت پس همين امروز براي خريد اقدام كنيد .

اين كرم داراي فرمول خاصي بوده كه پس از چندين بار استفاده پياز مو را ضعيف كرده و مانع رشد دوباره مو هاي زائد مي شود.خيلي از مشكلات فردي ما فقط به دست خودمون قابل حله ، خيلي از اين مشكلات ساده به نظر ميان اما واسه ما هميشه دغدغه بوده و هستند مثل موهاي زائد.چندين راه رفته و نرفته ،سوزش و درد ، حساسيت و التهاب و زخمهاي ريز و درشت اين مشكلات همه عمر با ماهستند
در پشت بسته توضيحات و نحوه ي مصرف محصول نوشته شده اند. از آنجايي كه تمام توضيحات محصول بر روي بسته هستند ، بسيار سودمند هستند. توصيه شده كه قبل از انجام عمليات موزدايي پوست بايد خشك و تميز باشد.

مرحله 1:موهاي زائد را با هر روش مورد نظر از ريشه كنده(مومك،بند انداختن،موچين،اپيلاسيون ليزر و الكتروليزر)سپس محل مورد نظر را به طور كامل بشوئيد.

مرحله 2:مقدار كافي از كرم موبر دائمي
پاريس بيوتي
  را به محل مورد نظر بر خلاف جهت رويش مو ماليده و ماساژ دهيد تا جذب پوست شود.

مرحله 3: بعد از 8 الي 1
5 دقيقه محل مورد نظر را شستشو دهيد .

مرحله 4:كرم 
كرم موبر دائمي پاريس بيوتي  را هر شب طبق مرحله 2 تا زماني كه موها مجدداً رشد نمايند و آماده اپيلاسيون مجدد شوند استفاده نماييد.

كرم موبر دائمي پاريس بيوتي

موزدايي با اين كرم واقعا راحت و به صرفه است .همچنين قيد شده كه نبايد تا 24 ساعت از هيچ خوشبوكننده ، عطر ، لوسيون يا مواد الكلي استفاده كرد و استفاده از يك كرم چرب كننده توصيه شده است .

شركت سازنده توصيه كرده كه بهتر است اول محصول را بر روي يك نقطه ي كوچك تست كرد و 24 ساعت بعد اگر نتيجه ي مطلوب حاصل شد و هيچ خارش يا سوزشي ايجاد نشد عمليات اصلي را انجام داد .در روي بسته نوشته شده كه بايد دور از دسترس كودكان قرار گيرد چون اين محصول حاوي نمك مركاپتو استيك ميباشد ، در ضمن توصيه شده است كه بايد از ماليدن كرم به چشمها شديدا خودداري كرد
.

» قيمت: 25,800 تومان



تاریخ: دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:موبر دائمي پاريس بيوتي,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

تنگ كننده مهبل و افزايش ميل جنسي و ضد باكتري و تميز كننده دستگاه تناسلي بانوانhttp://asiapars.uploadasiapars.info/aks/ladysoap/2.jpg

اين صابون با تركيبي از كياهان طبيعي و عصاره گياه بابونه منطقه حساس بانوان را عميقا و بدون هيچ آثاري تميز و پاكيزه نگه ميدارد اين صابون رطوبت پوست و بالانس منطقه حساس زنانه را نگه ميدارد و پوست را از باكتريهاي مسبب خارش و التهاب و بوي بد پاكسازي نموده و عظلات منتطقه مهبل را تنگ و سفت نگه ميدارد با استفاده از اين صابون بوئي خوش و رابطه زيبائي را به خود و همسرتان هديه دهيد

علاوه بر خواص بالا اين صابون جهت جلوگيري از بوي بد و همنين كشنده باكتريها بعد از پريود و ايجاد بوي مطبوع با رايحه گلهاي طبيعي و پاك كننده و ضد عفوني كننده بدن مي باشد و باعث منقبض شدن مهبل مي گردد.

طريقه مصرف : براي استفاده از اين صابون كف صابون را به مدت ۳ – ۵ دقيقه در داخل و دور عضو تناسلي زنان گذاشته قرار داده و سپس با آب ولرم  بشوئيد . براي نتيجه بهتر روزي دوبار استفاده گردد .

» قيمت: 18,000 تومان



ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

لیف جادویی پیلینگ

لیف جادویی پیلینگ و لایه برداری جدیدترین وسیله

 در دنیای آرایشی و بهداشتی

از پوست زیبای خود محافظت کنید

کاملا خستگی را برطرف کرده وباعث آرامش بدن می شود

 این محصول علاوه بر پاکسازی پوست لایه برداری نیز انجام می دهد!

شما تفاوت را فقط پس از 2 هفته استفاده مشاهده خواهید کرد

منفذ های پوست شروع به باز شدن نموده و

 پوست می تواند اکسیژن بیشتری را جذب نماید

بهبود چین و چروک‌ های ظریف از طریق تحریک کلاژن ‌سازی

 شاداب ‌تر و روشن ‌تر شدن پوست

 بهبود جوش‌ های سرسیاه و سرسفید

 بهبود لک ‌های مختلف پوست

لیف جادوویی شماره مجوز   1/4/7916/د

همراه کتاب آرایش مدرن

isbn:978-600-5097-02-6

قیمت : 15500 تومان

خرید پستی           خرید پستی

 میکرو الیاف ها موادی ساخته دسته انسان بوده که ترکیبی از دو الیاف پلی استر و پلی آمید می باشند. پلی استر به آن استحکام وقابلیت و دوام می بخشد وپلی آمید هم به آن به طرز شگرفی خاصیت جاذب بودن رطوبت وخشک شدن سریع را می دهد. محصولات میکروفایبر قادر هستند با آب بدون نیاز به هیچ نوع ماده ی پاک کننده و شوینده ای تمامی کارها را انجام داده که این محصولات قابل شستشو بوسیله ماشین لباسشویی و دست بوده و تا 300 بار قابل استفاده می باشند.
Denierr واحدوزن 9000متر الیاف به گرم می باشد. هرچه تعداد الیاف بیشتر باشد الیاف محکم تری به دست می آید. برای آنکه الیاف microfiber خوانده شوند می بایست این الیاف کمتر از یک denier وزن داشته باشند. برای مثال یک نخ نازک در حدود 1.25denier می باشد. یک microfiberبایستی 0.9 denier یا نازکتر باشد. برای مقایسه بیشتر جوراب های نایلونی خیلی نازک از الیاف 10 تا 15 denier که شامل 3 تا 4 عدد الیاف یا فیلامان می باشد. یک الیاف 15 دینایری از میکروالیاف هایی با تعداد 30 عدد لیاف ساخته شده است.

قیمت : 15500 تومان

خرید پستی           خرید پستی

ظرایف لایه برداری
لایه برداری یا پیلینگ به عملی گفته می‌شود که لایه سطحی پوست به روشی برداشته شودکه یکی از این روش‌ها لایه برداری شیمیایی است.لایه برداری شیمیایی از صورت، سالیان درازی است که به کار گرفته می شود.

دستکش لایه بردار و تمیز کننده پوست فقط با آب، بدون نیاز به مواد شوینده ،این محلول محافظ خوبی برای پوست شما می باشد که علاوه بر لایه برداری کاربرد ماساژ واستفاده حمام هم دارد.

قیمت : 15500 تومان

خرید پستی           خرید پستی

شما تفاوت را فقط پس از 2 هفته استفاده مشاهده خواهید کرد

این محصولات با استفاده از پرز های زبر وبلند خود پوست را علاوه بر پاکیزگی ماساژ داده به طوری که بعد از استفاده کاملا خستگی را برطرف کرده وباعث آرامش بدن می شوند.

مواد و رنگ هایی که در ساخت این دستکش ها و باندها استفاده می شود از الیاف سنتزی که ترکیبی از پلی استر و پلی اتیلن می باشد ساخته شده ودارای هیچ اثر منفی برای تهدید سلامتی انسان نمی باشند.

بدون هیچ هزینه ی اضافی

قابل استفاده در هر زمان و مکان

قیمت : 15500 تومان

خرید پستی           خرید پستی

مواردی از مزایای پیلینگ عبارتند از:

 

  • اکنه: کومدونهای سر سیاه و سفیدو ضایعات التهابی وضایعات کیستیک.

  • پیگمانتاسیون: کک ومک ولک های صورت و لکه های تیره ایجاد شده بدنبال ضایعات التهابی.

  • تغییرات ناشی از افتاب: چین و چروک های ظریف وکراتوزها و لنتیگو های افتابی.

  • اصلاح اسکارهای ظریف .

  • پاک سازی منافظ پیلوشباسه.

                

 


منبع:



 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

آیا شما از ریزش مو , چرب شدن مو , کم پشت بودن مو , کمی رشد مو رنج میبرید ؟http://asiafars.uploadasiapars.info/aks/rizesh/parsian_1793_2.jpg
آیا شیمی درمانی کرده اید ؟
دوست دارید موهای بلند پر پشت و براق داشته باشید ؟
آیا علاقه مندید مشکلات موهایتان را از بین ببرید ؟
راز داشتن موهای سالم ، پرپشت ، زیبا و جذاب به همین سادگی در دستان شماست ...

هم اکنون میتوانید با کمترین هزینه از مشکلات گفته شده رها شده و به آرزوی خود برسید .تفاوت این محصول با محصولات مشابه که شاید تا به حال مصرف نموده اید این است که محصولی از طب سنتی 100% طبیعی, بدون عوارض, بدون بازگشت و درمان دائمی میباشد.
این محصول جادوی فوق العاده علم و 100% موثر است که ثمره سالها تحقیق شرکت تحقیقاتی بین المللی yucaitang با فرمول خاص و بیولوژیک که با تکنولوژی بیولوژیکی روزمدرنیزه شده است. این محصول باعث درمان کامل طاسی سر در هر مرحله ای میباشد و جوانی و زیبایی ، این نعمت خداوندی را به شما هدیه میکند

محلول 100% تضمینی بر گرفته از ده ها نوع عصاره دارو های معجزه گر گیاهی طب سنتی چین تولید شده در کارخانه تخصصی تولید محصولات درمانی مو subaru واقع در گوانجو می باشد این محصول شامل یک شامپوی منحصر به فرد با غلظت باور نکردنی به حجم 238ml به همراه محلول رویش مو 100% تضمینی به حجم 100ml به همراه قلم مخصوص است این محصول به سفارش هلند در کشور چین ساخته و به تعداد معدودی برای ثبت بین المللی آن در اختیار سایر کشورها قرار میگیرد.
http://asiafars.uploadasiapars.info/aks/rizesh/123.jpghttp://asiafars.uploadasiapars.info/aks/rizesh/anti-hair-loss-products-yoko-john-93-30871.jpghttp://asiafars.uploadasiapars.info/aks/rizesh/anti-hair-loss-products-octopus-93-93366.jpg
- ثمره سالها تحقیق شرکت تحقیقاتی بین المللی yucaitang با فرمول خاص وبیولوژیک که با تکنولوژی بیولوژیکی روزمدرنیزه شده و برای تمام مراحل ریزش مو از شروع کم تا افراد کاملا طاس قابل استفاده می باشد


شامپو این محصول بی نهایت غلیظ است که علاوه بر کارایی بی نظیر از نظر اقتصادی بسیار به صرفه میباشد
شامل عصاره های فشرده کاکو من بلات -اورینتالیس - ریشه گل توبر فلیک-کاسترو دیا توبر- ریشه رمانیا - ریشه سوفارا زردروشن- تخم گیاه ددر جنوبی- انجلیکا-کینگو- زنجبیل ,جینسینگ میباشد که باعث جلو گیری از ریزش بیشتر مو از طریق تقویت پیاز مو و... میشود
محلول رویش مو علاوه بر مواد فوق شامل عصاره فشرده شاه توت است . نتایج ارایه شده از طریق این شرکت و مشاهدات عینی ما نشان دهنده بی رقیب بودن این محصول میباشد به زودی سایر محصولات این شرکت تخصصی مو ارایه میگردد ...


برخی از امکانات و قابلیتها:
بر گرفته از ده ها نوع عصاره دارو های معجزه گر گیاهی طب سنتی چین
تولید شده در کارخانه تخصصی تولید محصولات درمانی مو subaru
شامل یک شامپوی منحصر به فرد با غلظت باور نکردنی به حجم 238m
برای افراد کاملا طاس هم قابل استفاده میباشد
به همراه محلول رویش مو 100% تضمینی به حجم 100ml

» قیمت: 58,000 تومان



ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

كاربرد: كرم گياهي سفيد كننده و رفع تيرگي زير بغل و كشاله ران
http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/zirbaghal/2.jpg
 

اين محلول شما را در تمام روز به اعتماد به نفس و غرور كامل مي رساند. به وسيله فرمول و عصاره هاي طبيعي آن در سفيدي و رفع تيرگي موثر مي باشد ، از ويژگي موثر لوسيون پارتنر لاو ، رفع بوي نامطبوع بدن مي باشد. اين كرم باعث سفيدي و درخشندگي مناطق حساس بدن نظير: زير بغل،كشاله ران،آ.لت و ... مي گردد.
 

روش مصرف لوسيون رفع تيرگي زيربغل پارتنر لاو: پس از دوش گرفتن بدن خود را خشك نمائيد و به وسيله محلول Partner Love دو بار در روز صبح وشب به زير بغل و كشاله ران خود بماليد. ساخت فرانسه
 

براي خريد لوسيون رفع تيرگي زير بغل پارتنر لاو كافي است بر روي دكمه خريد پستي كليك كنيد و فرم سفارش را پر كنيد. براي هماهنگي ارسال با شما تماس مي گيريم. پس لطفا در وارد كردن اطلاعات مخصوصا  شماره تماس دقت فرماييد.
 

برخي از امكانات و قابليتها:

 

  • لوسيون محصول شركت Partner love فرانسه
  • سفيد كننده و رفع تيرگي زير بغل و كشاله ران
  • براي رفع بوي نامطبوع بدن
  • لوسيون پارتنر لاو نرم كننده پوست بدن
  • حاوي عصاره ميوه ها و ويتامين ث
  • http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/zirbaghal/3.jpg
» قیمت: 26,500 تومان



ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل
بهترين و مرغوب ترين ژل حجم دهنده لب پوتينگ ژل

هيدرات هاي مرطوب كننده نهفته در تركيب اين ژل, باعث نگه داري و رطوبت آنها گشته و آنها را پر حجم و براق نگاه ميدارد. تركيبات ويژه اين ژل باعث نگهداري و رطوبت لبها گشته و انها را براق و پرحجم نگاه ميدارد. اين ژل از ويتامين هاي طبيعي و كلاژن تهيه شده و باعث بزرگ شدن و حجم دهندگي بيشتر لبها گشته و راز پنهان زيبايي جلوه دادن را به شما معرفي مي كند. روش استفاده : لب هاي خشك را با مقداري از اين ژل مرطوب كرده و براي نتيجه بهتر دو تا سه دقيقه بعد از روژ لب استفاده نماييد. در حجم 50 ميلي ليتر خالص بسيار مقرون به صرفه 100% تضميني

شماره مجوز بهداشت : 100211012047

نمونه اول بعد از مصرف

http://asisdafpars.uploadasiapars.info/aks/lab/12.jpg

 

نمونه دوم بعد از مصرف

 

http://asisdafpars.uploadasiapars.info/aks/lab/lipcloseup-2.s600x600.jpg

برخي از امكانات و قابليتها:


شماره مجوز بهداشت : 100211012047
داراي مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي
در دو تا سه دقيقه لبهايي فاقد چروك و زيبا داشته باشيد
در حجم بالا 50 ميلي ليتر
بسيار مقرون به صرفه 100% تضميني
داراي كلاژن ماكزيمم

 

» قيمت: 18,000 تومان



تاریخ: چهار شنبه 20 مهر 1390برچسب:خرید حجم دهنده و بزرگ كننده لب,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

كاملا گياهي و بدون عوارض ، كاهش وزن تا ۱۵ كيلوگرم

100 درصد تضميني و با هولگرام usa

حاوي دو قوطي 25 كپسولي در مجموع 50 كپسول

محصول كشور آمريكا 
با استفاده از فناوري نوين از عصاره گياهان در حال رشد در كشور يونان پادشاهي از پوشش گياهي سبز است كه براي لاغري و زيبايي موثر بوده و براي هزاران سال مورد استفاده قرار گرفته است

حاوي عصاره گياهاني است كه مردم احساس سيري و سركوب اشتها مي‌كنند .
اسانس خالص گياهي موثر براي متابوليسم چربي و كنترل اشتها .

مواد اوليه از فيبر سيب زميني شيرين، Cyamoposis صمغ، آمور كه مي‌تواند آب را جذب كند .
پس از مصرف بلافاصله موثر بوده و سبب كاهش اشتها و كاهش جذب كلسترول و چربي نوع بد مي‌گردد .
بر متابوليسم چربي ها موثر بوده و باعث افزايش چربي سوزي مي‌گردد .
مقدار سلول هاي چربي را به طور مداوم كاهش مي‌دهد .
كپسولي صد در صد طبيعي و مشتق شده از گياهان طبيعت بومي براي مقابله با چربي و عارضه چاقي براي كسب تناسب اندام و چربي سوزي . 
 

بدون بازگشت به حالت قبل.

100% تضميني

طرز مصرف قرص لاغري اسليمينگ :

يك عدد قرص نيم ساعت قبل از صبحانه با دو ليوان آب ميل شود

نكاتي كه بايد به آنها توجه كنيم :

- توجه كنيد كه اين دارو چربي سوز قوي مي باشد به همين منظور مصرف روزانه آب بايد بيشتر از دو ليتر در شبانه روز باشد.
- نيم ساعت قبل از وعده هاي غذايي دو ليوان آب بنوشيد (مصرف آب از تجمع چربي در بدن جلوگيري مي كند و هر چه آب بيشتري بنوشيد چربي بيشتري سوزانده شده و به انرژي تبديل مي شود(

موارد منع استفاده
:

- مصرف اين دارو براي افراد زير 14 سال و بالاي 60 سال توصيه نميشود .
- مصرف اين دارو در دوران بارداري و يا شير دهي توصيه نمي شود.
- افرادي كه ناراحتي شديد معده دارند در صورت ناسازگار بودن با احتياط و بهمراه قرص امپرازول ميل نمايند و يا مصرف نكنند.
- كساني كه نارسائي كليه دارند از اين محصول استفاده نكنند.

» قيمت: 49,500 تومان



ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل
اين محصول داراي شماره مجوز 1007705 و 9786005096255: ISBN ميباشد

 

    

جوراب جادويي نانو سايد

 

تعريف نانو تكنولوژي

نانو تكنولوژي علم هنر و توانايي ريز كردن عناصر و كنترل آن در اندازه نانومتري مي‎باشد.

به عبارت ديگر فن‎آ وري و تحقيقات در سطوح اتمي و مولكولي و خلق استفاده از سيستمهايي كه به خاطر اندازه كوچك خود خواص و عملكرد نويني دارند (اين محدوده بين 100-1 مي‎باشد.)

 

 

قيمت : 5500 تومان

خريد پستي           خريد پستي

 

 

مزيت چندگانه نانوسيد:

        خصوصيات ضد ميكروبي (ضد باكتري، ضد ويروسي و ضد قارچي)

       غير سمي بودن

        اعطاي كارايي مناسب با مصرف مقادير كم

         پايداري مناسب خصوصيت آنتي ميكروبيالي پس از چندين مرتبه شستشو

       عدم ايجاد حساسيت و آلرژي

         ايجاد خصوصيت ضد الكتريسيته ساكن

         امكان هم زمان نمودن فرآيند رنگرزي و آ«تي ميكروبيال نمودن كالا

 

 

 

 

قيمت : 5500 تومان

خريد پستي           خريد پستي

قابليت جوراب حاوي نانوسيد

         نگهداري پا به صورت نسبتاً خشك و با طراوت بدون ايجاد حساسيت

         از بين برنده باكتري‎هاي ايجاد كننده بو

حافظ توازن بيولوژيكي پوست و طراوت بهداشتي محصول در جريان فعاليتهاي ورزشي

         التيام بخش قارچ بين انگشتي پا

 

 

 

قيمت : 5500 تومان

خريد پستي           خريد پستي

 

 

نكات حائز اهميت

         به منظور حفظ كارايي نانوسيد پس از شستشو، جورا ب مي بايستي با آب ولرم و بدون اعمال نيروهاي شديد شستشو شود.

         جوراب هاي حاوي نانوسيد كارايي خود را حتي تا بعد از چندين بار شستشو حفظ مي‎كنند.

-     علاوه بر باكتري‎هاي بوزاي ناشي از تعرق كه به واسطه نانوسيد از بين مي‎روند، جنس كفش و نظافت فردي نيز در دستيابي به خصوصيت ضد بو بودن مؤثر است.

 

 

 

قيمت : 5500 تومان

خريد پستي           خريد پستي

 

 

 

اين محصول داراي شماره مجوز 1007705 و 9786005096255: ISBN ميباشد

 

منبع:
http://onlinkharid.eshopfa.biz


 




تاریخ: یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

ريشتراش همراه

برداشتن دقيق مو

 كوچكترين ريش تراش دنيا

با قدرتي باور نكردني

يك عدد از اين ريش تراش فوق العاده

براي اتومبيل هر مردي لازمه

دقت زير دستان شماست

قطعات بادوام ايده ال براي  مو

تكه هاي قابل شستشو

قطعات منحصر بفرد بمنظور انطباق با

خطوط صورت و بدن شما

همراه با كتاب و سي دي

رمز و راز شيك پوشيدن

ISBN:10-23-5096-600-978


قيمت : 22000 تومان

خريد پستي           خريد پستي

مخصوص آقايان شيك پوش خيلي راحت و ساده

و در عرض چند دقيقه و در هر كجا كه هستيد

صورت خود را اصلاح كنيد

بدون ايجاد درد و سوزش و

كوچكترين حساسيت بعد از اصلاح

همراه با كتاب و سي دي

رمز و راز شيك پوشيدن

ISBN:10-23-5096-600-978

قيمت : 22000 تومان

خريد پستي           خريد پستي

حتي در اتومبيل و چند دقيقه قبل از

 يك جلسه كاري مهم مي توانيد

صورت خود را اصلاح كنيد 

با داشتن ريشتراش همراه صورتي تميز و

 پوستي صاف و پر نشاط داشته باشيد

ريش تراش همراه هديه اي كه

 هر مرد را خوشحال مي كند

طراحي فوق العاده و پيشرفته

جهت سهولت در حمل و استفاده

همراه با كتاب و سي دي

رمز و راز شيك پوشيدن

ISBN:10-23-5096-600-978

قيمت : 22000 تومان

خريد پستي           خريد پستي

دستگاه فوق العاده راحت و كم حجم

 براي يك اصلاح كامل و بي عيب و نقص

ديگر نگران مو هاي زائد و اضافي نباشيد...

قيمت : 22000 تومان

خريد پستي           خريد پستي

همه آقايون دقيقه 90 به ياد اصلاح صورتشون مي افتند

پس همشون به يك ريش تراش همراه نياز دارند

دقت زير دستان شماست

قطعات بادوام ايده ال براي  مو

تكه هاي قابل شستشو

قطعات منحصر بفرد بمنظور انطباق با

خطوط صورت و بدن شما

با دقت و ايمني بالا هر موئي را بر مي داريد

            

منبع:
http://onlinkharid.eshopfa.biz


 




تاریخ: یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

خاويار+ كولاژن + ويتامين  CوE

تهيه شده از : عصاره و روغن خاويار و ديگر آبزيان دريايي ، اسانس هاي مفيد گياهي ، عصاره چاي و خيار بسار مفيد براي هرنوع پوست ،بسيار مفيد براي درمان اكنه ،لك،جوشهاي صورت پلينگ ،پاكسازي پوست ،روشن كننده ،مرطوب كننده ،شاداب وخوشبو كننده پوست صورت،برطرف كننده سياهي دور چشم ودرمان كننده زخمها ،ضد باكتري ،ضد قارچ،ضد خارش ، بهترين پاك كننده آرايش صورت ،تنظيم كننده چربي پوست و جلوگيري از چين و چروك صورت و..........
http://asiafpars.saman91.info/aks/khaviar/images.jpeg


برخي از امكانات و قابليتها محصول:

 خاويار+ كولاژن + ويتامين Eو c
 عصاره و روغن خاويار
 بسار مفيد براي هرنوع پوست
 ،بسيار مفيد براي درمان اكنه ،لك،جوشهاي صورت
 پلينگ ،پاكسازي پوست
 ،روشن كننده ،مرطوب كننده ،شاداب وخوشبو كننده پوست

 

 
 
» قيمت: 35,000 تومان



تاریخ: شنبه 16 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

ضد آفتاب ساتبلوك با داشتن SPF 60 كرم مناسبي جهت محافظت تمامي پوستها در مقابل اشعه هاي مضر آفتاب ميباشد.وزن اين كرم 50 ميلي ليتر ميباشد. و به پوست شما شادابي و نشاط ويژه اي را مي بخشد.

http://asiafpars.saman91.info/aks/aftabh/snailleave300_1.jpg

 سانبلوك كرم برطرف كنندهء چين و چروك , جوش, لك هاي صورت و بدن, سوختگي هاي عميق و تركهاي بعد از زايمان .نيو تو دي محصول متفاوت با انواع مختلف پوست در تمامي سنين ، از بسيار پايين مانند بچه هاي يك يا دو ساله تا سنين بالا ميباشد، لازم به ذكر است كه اين تركيب اثرات آلرژيك ندارد و تاثير بسيار مثبتي روي از بين بردن سلولهاي پوستي مرده و جايگزين نمودن آنها با سلولهاي جديد دارد. نيو تو دي محصولي توصيه شده براي آكنه ، جوشهاي سر سياه ، زگيل ميباشد. تركيبات ضد آفتاب در كنار ساير مواد موجود مانع شكل گيري نقاط سياه روي پوست ميشود. مصرف طولاني مدت موجب تسريع درمان ضايعاتي از قبيل حساسيتهاي پوستي، سوختگيها و سائيدگيها ميشود. كرم سانبلوك تهيه شده از عصارهء حلزون ميباشد , حلزون تنها موجودي است كه در ۲۴ ساعت بافت هاي فرسودهء خود را ترميم مينمايد

http://asiafpars.saman91.info/aks/aftabh/2.jpg

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
» قيمت: 19,500 تومان

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

خاويار+ كولاژن + ويتامين  CوE

تهيه شده از : عصاره و روغن خاويار و ديگر آبزيان دريايي ، اسانس هاي مفيد گياهي ، عصاره چاي و خيار بسار مفيد براي هرنوع پوست ،بسيار مفيد براي درمان اكنه ،لك،جوشهاي صورت پلينگ ،پاكسازي پوست ،روشن كننده ،مرطوب كننده ،شاداب وخوشبو كننده پوست صورت،برطرف كننده سياهي دور چشم ودرمان كننده زخمها ،ضد باكتري ،ضد قارچ،ضد خارش ، بهترين پاك كننده آرايش صورت ،تنظيم كننده چربي پوست و جلوگيري از چين و چروك صورت و..........
http://asiafpars.saman91.info/aks/khaviar/images.jpeg


برخي از امكانات و قابليتها محصول:

 خاويار+ كولاژن + ويتامين Eو c
 عصاره و روغن خاويار
 بسار مفيد براي هرنوع پوست
 ،بسيار مفيد براي درمان اكنه ،لك،جوشهاي صورت
 پلينگ ،پاكسازي پوست
 ،روشن كننده ،مرطوب كننده ،شاداب وخوشبو كننده پوست

 

 
 
» قيمت: 35,000 تومان



ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل
اين محصول داراي شماره مجوز 54320 و 9786005096026: ISBN ميباشد

دستگاه سفيد كننده دندان

whitelight

انگيزه اي براي لبخند

آيا دندان هايي زرد داريد و از خنديدن خجالت مي كشيد؟

آيا دوست داريد بخنديد و ديگران از خنديدن شما به خنده درآيند؟

آيا دوست داريد ديگر دندان هايتان زرد نباشد و به رنگ سفيد خالص درآيند؟

پس سفيدي دندانهايتان را از ما بخواهيد با دستگاه سفيد كننده دندان 

جرات خنده را در شما چندين برابر خواهد شد...

بدون آسيب رساندن به دندان، تجمع پلاك ها را از بين مي برد.

جذب فلورايد را در دندان ها افزايش مي دهد.

باعث شادابي لثه ها مي شود.

از پوسيدگي دندان ها جلوگيري مي كند.

 تركيب جديد اين فرآورده باعث جذب سريعتر فلورايد توسط

 دندان ها و افزايش مقاومت ميناي دندان مي گردد.

قيمت : 22000 تومان

خريد پستي           خريد پستي

سيستم سفيد كننده دندان  White Light محصولي با كارايي بسيار عالي مي بشاد كه شما مي توانيد آنرا به راحتي در منزل استفاده كنيد و در كوتاه ترين زمان به نتيجه مطلوب برسيد و داندا هايي درخشان و زيبا داشته باشيد.

با تهيه اين محصول به راحتي شما نيز مي توانيد دندان هايي سفيد و براق داشته باشيد.
پك سفيد كننده ي دندان شامل خمير دندان سفيد كننده و محلول بليچينگ و قالب دندان مخصوص استفاده در منزل به همراه روش استفاده ي بسيار آسان مي باشد .اين محصول ساخت كشور آلمان مي باشد و هيچگونه آسيبي به ميناي دندان وارد نمي كند وكاملا تست شده است. پس اگر شما مي خواهيد دندان هاي سفيد و لبخندي زيبا ودلنشين داشته باشيد سيستم
White Light تمامي انتظارات شما را تنها در عرض 10 دقيقه بر آورد مي كند.

قيمت : 22000 تومان

خريد پستي           خريد پستي

اين پك شامل ابزار هاي زير مي باشد:
- چراغ سفيد كننده
- سر لرزشي
- قالبهاي پيشرفته دندان
- دفترچه راهنما و راز هاي زيبايي دندان
- ژل سفيد كننده
- 2 عدد باطري 
Lithium CR2025

 هزينه گزاف جهت جرم گيري دندان را در جيب خود

بگذاريد و فقط كافيست

 اين محصول ويژه را يكبار تجربه كنيد !!

 

قيمت : 22000 تومان

خريد پستي           خريد پستي

ويژگي هاي برجسته اين محصول:
• سفيد كرده دندان ها تنها در عرض 10 دقيقه
• استفاده آسان و ايمن
• ماندگاري تاثير
• مناسب و بسيار عالي براي استفاده قبل از مهماني ها

قيمت : 22000 تومان

خريد پستي           خريد پستي

سيستم سفيد كننده دندان White Light كاملا مطمئن و بسيار ساده و آسان قابل استفاده مي باشد .  البته اين سيستم قيمت بسيار مناسبي دارد و شما به راحتي مي توانيد آنرا تهيه كنيد و از تاثير خوب آن شگفت زده شويد.در اين سيستم با استفاده از ژل بر روي دندان و قرار دادن چراغ  ميتوان جرمهاي روي دندان را ازبين برد . اين محصول قابل استفاده در منزل بوده و شما مي توانيد با هزينه اي كمتر يك دندانپزشك را در منزل خود داشته باشيد و هر زمان كه اجساس نياز به آن داشتيد تنها و تنها در 10 دقيقه دندان هايتان را سفيد و درخشان سازيد. پس از اينكه شما به نتيجه مطلوب خود رسيديد ميتوانيد استفاده از اين سيستم را كم تر كنيد و ماهي يكبار براي ماندگاري تاثير آنرا استفاده كنيد.

شما پس از استفاده، دندان هايي سفيد و براق خواهيد داشت كه جرات خنده را در شما چندين برابر خواهد كرد و توجه همه را به سوي شما جلب خواهد كرد.

 

 

                 

اين محصول داراي شماره مجوز 54320 و 9786005096026: ISBN ميباشد

منبع:
http://onlinkharid.eshopfa.biz



 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

ست كامل طلائي و معجزه گر روغن و كرم آلوئه ورا

اين محصول داراي شماره مجوز 1080883 ميباشد

لوسيون و كرم موجود در اين پكيج به پوست شما طراوت غير قابل وصفي ميبخشد كه موجب شادابي و روشن و براق شدن پوست شما و آثار و كليه ناهمواري هاي پوستي شما را بهبود ميبخشد محصولي از كمپاني ايتاليا

http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/aloe/2aloe1.jpg

آثار اين محصول:

آلوئه ورا در حفظ رطوبت پوست در پوستهاي خشك كمك كننده است. بعلاوه تركيبات آن در بهبود آثار سوختگي، اثرات ضد التهابي و كاهش اسكار ناشي از زخمها مفيد است.

اين معجزه گر خواص ضد لك ، ضد جوش ، آگنه ، چروك ، گوشت اضافه و آفتاب سوختگي و ضد عفوني كننده دارد

ويتامين هاي موجود در آلوورا A ، B1 ،B2 ، B6 ،B12 ،C ، E و فوليك اسيد ونياسين مي باشد

هر 21 الي 28 روز پوست جديد جايگزين پوست قديمي مي شود آلوورا مي تواند منبعي غني از مواد سازنده را به شما ارائه كند كه همواره پوستي سالم وشاداب داشته باشيد وبا اثرات پيري پوست مقابله كنيد

آلوورا اليتام بخش سوختگي ها ، بريدگيها ، پارگيها ، خراشها وسوزش خفيف پوست مي باشد .

فوايد گياه آلوورا (صبر زرد ) بر پوست :

1- مفيد براي پوستهاي خشك
2- كمك در بهبود سوختگي، گزش حشرات، تاولها و واكنشهاي حساسيتي
3- كمك به حفظ سلامت پوست
4- كمك به حفظ قوام پوست
5- روغن آلوئه ورا پوست خشك را براق و درخشنده كند
6- كمك به درمان اگزما، سوختگي، پسوريازيس، التهابهاي پوستي و زخمها
7- كاربرد عالي در حفظ رطوبت پوست و افزايش خاصيت انعطاف پذيري با اكسيژن رساني به سلولهاي كه باعث افزايش استحكام و قدرت بافت سازي مي شود.

» قيمت: 44,500 تومان

 

منبع:
http://kharidonline.info

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

 

از بین برنده كك مك و لك خال، جوش و پر كردن منافذ پوست

http://barghirs.uploadasiapars.info/aks/stillmans/gift-stillmans-freckle-cream-M.jpg

استیل من صابون فوق اعاده برای از بین بردن لك

ابتدا صورت خود را بشویید سپس صابون استیل من را به نرمی روی صورت خود بمالید. صابون استیل من را روزی 2 الی 3 بار به همین ترتیب استفاده كنید.

این صابون را تا زمانی كه تمام لك وكك ومك ها از صورت شما ناپذید شوند استفاده كنید.

صابون استیل من اصل میبایست دارای مشخصات زیر باشد

دارای هولوگرام استیل من بر روی قوطی

یك جا صابونی قرمز رنگ با نشان استیل منز

صابون كاملا شیشه ای پیچیده شده در پر زیبای استیل منز + یك نشان نقره ای بر روی پر

» قیمت: 14,950 تومان



ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل
كرم روشن كننده و ضد چروك شتر مرغ

1-لايه بردار و جوان كننده پوست (نرم كننده،روشن كننده و ضدلك)شفاف كننده تضميني رنگ پوست

 2. بهبود شبكه فبيري پوست به دليل وجود اسيدهاي چرب غير اشباع

 3. صاف كننده خطوط و چروكهاي پوست صورت و گردن

 4-. كمك به بهبود خشكي لب و كبودي و پف زير چشم و جاي جوش (آكنه)

5.قويترين برطرف كننده تركهاي بعد از زايمان و تركهاي چاقي لاغري

 6. ترميم جاي زخم، سوختگي، بخيه و مشكلات گوشت اضافه بخصوص روي صورت و شكم

محصول كشور فرانسه>>> كمپاني پاريس كرم

2 عكس زير نمونه اي از افرادي است كه از كرم استفاده نموده اند>>> سمت چپ قبل از استفاده و سمت راست بعد از استفاده از كرم استريچ

اين كـرم از نظر فرمـولي بي همتاست كه از تركيبـــات جنسينـــگ
و روغن شترمرغ و ويتامينهاي مختلف ساخته شده است. با استفـاده مرتب از اين كرم پوست صورت صـاف و روشـن مي شود
و همچنيــن از بوجود آمدن چروك وسوزش پوست جلوگيري مي كند

http://mihanteb.saman91.info/aks/shotor/3_sh_big.jpg

وزن كرم 110 گرم ميباشد كه بهمراه اين كرم يك صابون بينظير شتر مرغ جهت شتسوي صورت از سوي شركت پاريس كرم هديه داده خواهد شد

» قيمت: 19,800 تومان

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

آسان‌ترين و بي‌ضررترين راه براي ازبين بردن ريشه موهاي زائد بدن + مرطوب سازي پوست با مكمل هاي موجود در اين كرم = با يك تير چند نشان را هدف بگيريد

بسته بندي اين محصول بسيار شيك و جذاب است ، در پشت بسته توضيحات كاملي در مورد اين محصول نوشته شده است كه خواندن و عمل به اين نكات بسيار ضروري ميباشد.

بهمراه يك وسيله نانو پلاستيكي لطيف براي ماليدن كرم بر روي پوست
 

كرم موبر دائمي پاريس بيوتي

عسل و جلبك‌هاي دريايي موجود در اين كرم با نفوذ به غشاء داخلي پوست ، فوليكول‌هاي ريشه موهاي زائد را در بر گرفته و همانند يك سر محكم مانع رسيدن اكسيژن و مواد غذايي به ريشه آنها مي‌شود و درنتيجه موهاي زائد به تدريج ضعيف و ضعيف‌تر شده ، موهاي زائد به پرزهايي ضعيف و نازك تبديل شده و پس از چندبار استفاده به‌طور كلي از بين مي‌روند . لانولين موجود در اين محصول از التهابات پوستي ،سوزش ، درد و حساسيت جلوگيري نموده و پروويتامين‌هاي موجود در اين كرم موجب شادابي و لطافت پوست بدن مي‌گردند .با استفاده از كرم موبر دائمي پوستي صاف ، بدون مو، شاداب و جذاب خواهيد داشت . كرم موبر دائمي پاريس بيوتي

برخي از امكانات و قابليتها:

-
بدون سوزش و حساسيت و درد
-
اين محصول در انحصار كمپاني دلتا پارس ميباشد و داراي ضمانت جواب دهي فوق العاده ميباشد
- بهمراه عصاره آلوورا و ويتامين اي براي مرطوب و زيبا ساختن پوست 100% گياهي و تضميني

از آنجائيكه موهاي زائد ناخواسته براي بسياري از آقايان و خانمها بصورت يك معزل درآمده و افكار بسياري را بر خود مشغول كرده و چه بسيار افرادي كه اعتماد به نفس و جرات خود را نيز از دست داده اند و همچنين از نظر اقتصادي نيز پر هزينه و وقت گير ميباشد ، اكنون كرم كرم موبر دائمي پاريس بيوتي يك محصول بي نظير با قدرت بسيار مناسب كه لطافت و نرمي بي نظيري به پوست بدن شما ميرساند و بدن شما را همچون ابريشم نرم و لطيف مي نمايد را براي شما عزيزان به ارمغان آورده ايم .

- اگر شما از درد ناشي از موكن ها و ساير موبر ها كلافه شده ايد .
- اگر از عملكرد موكن ها و موبر هاي قبلي راضي نيستيد .

- اگر به دنبال راهي آسان ، كم خرج ، بي درد ، موثر و بدون برگشت هستيد . اين موبر را به شما پيشنهاد مي كنيم . اين موبر به درخواست بسياري از مشتريان فروشگاه  ايراني براي اولين بار در ايران عرضه مي شود با اين مارك و كاملآ اصل .

- اين محصول به تعداد محدود بوده و با كرم هاي مشابه و بي تاثير موجود در بازار تفاوت خيلي عمده اي خواهند داشت پس همين امروز براي خريد اقدام كنيد .

اين كرم داراي فرمول خاصي بوده كه پس از چندين بار استفاده پياز مو را ضعيف كرده و مانع رشد دوباره مو هاي زائد مي شود.خيلي از مشكلات فردي ما فقط به دست خودمون قابل حله ، خيلي از اين مشكلات ساده به نظر ميان اما واسه ما هميشه دغدغه بوده و هستند مثل موهاي زائد.چندين راه رفته و نرفته ،سوزش و درد ، حساسيت و التهاب و زخمهاي ريز و درشت اين مشكلات همه عمر با ماهستند

 

در پشت بسته توضيحات و نحوه ي مصرف محصول نوشته شده اند. از آنجايي كه تمام توضيحات محصول بر روي بسته هستند ، بسيار سودمند هستند. توصيه شده كه قبل از انجام عمليات موزدايي پوست بايد خشك و تميز باشد.

مرحله 1:موهاي زائد را با هر روش مورد نظر از ريشه كنده(مومك،بند انداختن،موچين،اپيلاسيون ليزر و الكتروليزر)سپس محل مورد نظر را به طور كامل بشوئيد.

مرحله 2:مقدار كافي از كرم موبر دائمي
پاريس بيوتي
  را به محل مورد نظر بر خلاف جهت رويش مو ماليده و ماساژ دهيد تا جذب پوست شود.

مرحله 3: بعد از 8 الي 1
5 دقيقه محل مورد نظر را شستشو دهيد .

مرحله 4:كرم 
كرم موبر دائمي پاريس بيوتي  را هر شب طبق مرحله 2 تا زماني كه موها مجدداً رشد نمايند و آماده اپيلاسيون مجدد شوند استفاده نماييد.

كرم موبر دائمي پاريس بيوتي

موزدايي با اين كرم واقعا راحت و به صرفه است .همچنين قيد شده كه نبايد تا 24 ساعت از هيچ خوشبوكننده ، عطر ، لوسيون يا مواد الكلي استفاده كرد و استفاده از يك كرم چرب كننده توصيه شده است .

شركت سازنده توصيه كرده كه بهتر است اول محصول را بر روي يك نقطه ي كوچك تست كرد و 24 ساعت بعد اگر نتيجه ي مطلوب حاصل شد و هيچ خارش يا سوزشي ايجاد نشد عمليات اصلي را انجام داد .در روي بسته نوشته شده كه بايد دور از دسترس كودكان قرار گيرد چون اين محصول حاوي نمك مركاپتو استيك ميباشد ، در ضمن توصيه شده است كه بايد از ماليدن كرم به چشمها شديدا خودداري كرد .

» قيمت: 25,800 تومان

 

منبع:
http://kharidonline.info

 

 

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

رفع سفيدي مو - بازگشتن موها به رنگ اصلي
رفع تدريجي سفيدي موي سر ( متفاوت از آنچه تا به الان ديده ايد)
http://asiaparsars.uploadasiapars.info/aks/rangmo/x6dx5ax6rlvsfo0vi10u.jpg
اين محلول جادويي مناسب براي هر خانم و آقاي خوش سليقه اي است كه آرزو دارد هميشه جوان بماند و اين جواني و شادابي را نگه دارد .استفاده از اين محصول بسيار آسان بوده ونتيجه بي نظيري دارد .
اين محصول نياز به هيچ نوع مكمل يا مواد ديگري ندارد و هركسي مي تواند براحتي از اين محصول استفاده نمايد .

http://asiaparsars.uploadasiapars.info/aks/rangmo/express-color-permanent-color-powder-kit.jpg

جادوي اين محلول در آن است كه : هم موهاي سفيد شما رابه رنگ خود برمي گر داند ، هم موهاي شما را براق ، شفاف مي كند . اين محصول ضد شوره مي باشد .
همراه با دفترچه فارسي نگارش شده توسط كار خانه .

*داراي هولوگرام SFC دبي

 

با مصرف يك دوره 45 روزه موهاي سفيد شما را به رنگ سابق برگردانده و 10 سال جوانتر شويد.
1-برگشت رنگدانه هاي، موهاي سفيد شده(به رنگ اوليه) اين محصول موهاي سفيد شده را به رنگ قبلي باز مي گرداند،اين محصول كاملاٌ پيگمنت ها و رنگدانه هاي مو را فعال نموده وباعث تقويت ريشه مو نيز ميگردد

2-نسبت به محصولات موجود در بازار بسيار راحتتر قابل استفاده ميباشد

3-نسبت به حجم و كارائي از قيمت مناسبتري برخوردار ميباشد .

 

4- جزو معدود محصولاتي ميباشد كه در حال حاضر در اروپا وامريكا وديگر كشورها به بازار عرضه ميشود
5-داراي بوي مطبوع نسبت به محصولات مشابه
6- داراي مواد مغذي چهت فعال كردن پيگمنت ها دانشمــــندان آمريكايي بعد از سالها تحقــيقات و بررسي توانســته اند بي ضـرر ترين موادي كه در طبيعت ميباشد وبا بدن انسان سازگاري دارد كه باعث برگشت مجدد رنگدانه هاي مو به رنگ قبلي را ميشود را كشف و امروز اين امحصول در اختيار شما ميباشد

دقت نمائيد اين محصول بر روي ملانين و سلولهاي سازنده رنك مو شما تاثير گداشته و مشكل عدم ساخت رنگ را حل مينمايد و با شامپوهاي موجود در بازار كه تنها موي شما را با موادي بي كيفيت(حاوي حناي هندي) رنگ مينمايد فرق دارد

 

 

» قيمت: 39,500 تومان

 

منبع:
http://kharidonline.info

 

 

 




تاریخ: یک شنبه 10 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل
بهترین و مرغوب ترین ژل حجم دهنده لب پوتینگ ژل

هیدرات های مرطوب کننده نهفته در ترکیب این ژل, باعث نگه داری و رطوبت آنها گشته و آنها را پر حجم و براق نگاه میدارد. ترکیبات ویژه این ژل باعث نگهداری و رطوبت لبها گشته و انها را براق و پرحجم نگاه میدارد. این ژل از ویتامین های طبیعی و کلاژن تهیه شده و باعث بزرگ شدن و حجم دهندگی بیشتر لبها گشته و راز پنهان زیبایی جلوه دادن را به شما معرفی می کند. روش استفاده : لب های خشک را با مقداری از این ژل مرطوب کرده و برای نتیجه بهتر دو تا سه دقیقه بعد از روژ لب استفاده نمایید. در حجم 50 میلی لیتر خالص بسیار مقرون به صرفه 100% تضمینی

نمونه اول بعد از مصرف

http://asisdafpars.uploadasiapars.info/aks/lab/12.jpg

 

نمونه دوم بعد از مصرف

 

http://asisdafpars.uploadasiapars.info/aks/lab/lipcloseup-2.s600x600.jpg

برخی از امکانات و قابلیتها:


دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی
در دو تا سه دقیقه لبهایی فاقد چروک و زیبا داشته باشید
در حجم بالا 50 میلی لیتر
بسیار مقرون به صرفه 100% تضمینی
دارای کلاژن ماکزیمم

 

» قیمت: 18,000 تومان

 




تاریخ: شنبه 9 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل
كرم روشن كننده و ضد چروك شتر مرغ

1-لايه بردار و جوان كننده پوست (نرم كننده،روشن كننده و ضدلك)شفاف كننده تضميني رنگ پوست

 2. بهبود شبكه فبيري پوست به دليل وجود اسيدهاي چرب غير اشباع

 3. صاف كننده خطوط و چروكهاي پوست صورت و گردن

 4-. كمك به بهبود خشكي لب و كبودي و پف زير چشم و جاي جوش (آكنه)

5.قويترين برطرف كننده تركهاي بعد از زايمان و تركهاي چاقي لاغري

 6. ترميم جاي زخم، سوختگي، بخيه و مشكلات گوشت اضافه بخصوص روي صورت و شكم

محصول كشور فرانسه>>> كمپاني پاريس كرم

2 عكس زير نمونه اي از افرادي است كه از كرم استفاده نموده اند>>> سمت چپ قبل از استفاده و سمت راست بعد از استفاده از كرم استريچ

اين كـرم از نظر فرمـولي بي همتاست كه از تركيبـــات جنسينـــگ
و روغن شترمرغ و ويتامينهاي مختلف ساخته شده است. با استفـاده مرتب از اين كرم پوست صورت صـاف و روشـن مي شود
و همچنيــن از بوجود آمدن چروك وسوزش پوست جلوگيري مي كند

http://mihanteb.saman91.info/aks/shotor/3_sh_big.jpg

وزن كرم 110 گرم ميباشد كه بهمراه اين كرم يك صابون بينظير شتر مرغ جهت شتسوي صورت از سوي شركت پاريس كرم هديه داده خواهد شد

» قيمت: 19,800 تومان

 




تاریخ: جمعه 8 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

از بين برنده كك مك و لك خال، جوش و پر كردن منافذ پوست

http://barghirs.uploadasiapars.info/aks/stillmans/gift-stillmans-freckle-cream-M.jpg

استيل من صابون فوق اعاده برای از بین بردن لک

ابتدا صورت خود را بشوييد سپس صابون استيل من را به نرمي روي صورت خود بماليد. صابون استيل من را روزي 2 الي 3 بار به همين ترتيب استفاده كنيد.

اين صابون را تا زماني كه تمام لك وكك ومك ها از صورت شما ناپذيد شوند استفاده كنيد.

صابون استیل من اصل میبایست دارای مشخصات زیر باشد

دارای هولوگرام استیل من بر روی قوطی

یک جا صابونی قرمز رنگ با نشان استیل منز

صابون کاملا شیشه ای پیچیده شده در پر زیبای استیل منز + یک نشان نقره ای بر روی پر

» قیمت: 14,950 تومان



تاریخ: جمعه 8 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

ست کامل طلائی و معجزه گر روغن و کرم آلوئه ورا

لوسیون و کرم موجود در این پکیج به پوست شما طراوت غیر قابل وصفی میبخشد که موجب شادابی و روشن و براق شدن پوست شما و آثار و کلیه ناهمواری های پوستی شما را بهبود میبخشد محصولی از کمپانی ایتالیا

http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/aloe/2aloe1.jpg

آثار این محصول:

آلوئه ورا در حفظ رطوبت پوست در پوستهاي خشك كمك كننده است. بعلاوه تركيبات آن در بهبود آثار سوختگي، اثرات ضد التهابي و كاهش اسكار ناشي از زخمها مفيد است.

این معجزه گر خواص ضد لک ، ضد جوش ، آگنه ، چروک ، گوشت اضافه و آفتاب سوختگی و ضد عفونی کننده دارد

ویتامین های موجود در آلوورا A ، B1 ،B2 ، B6 ،B12 ،C ، E و فولیک اسید ونیاسین می باشد

هر 21 الی 28 روز پوست جدید جایگزین پوست قدیمی می شود آلوورا می تواند منبعی غنی از مواد سازنده را به شما ارائه کند که همواره پوستی سالم وشاداب داشته باشید وبا اثرات پیری پوست مقابله کنید

آلوورا الیتام بخش سوختگی ها ، بریدگیها ، پارگیها ، خراشها وسوزش خفیف پوست می باشد .

فوايد گياه آلوورا (صبر زرد ) بر پوست :

1- مفيد براي پوستهاي خشك
2- كمك در بهبود سوختگي، گزش حشرات، تاولها و واكنشهاي حساسيتي
3- كمك به حفظ سلامت پوست
4- كمك به حفظ قوام پوست
5- روغن آلوئه ورا پوست خشك را براق و درخشنده كند
6- كمك به درمان اگزما، سوختگي، پسوريازيس، التهابهاي پوستي و زخمها
7- كاربرد عالي در حفظ رطوبت پوست و افزايش خاصيت انعطاف پذيري با اكسيژن رساني به سلولهاي كه باعث افزايش استحكام و قدرت بافت سازي مي شود.

» قیمت: 44,500 تومان




تاریخ: یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

آیا شما از ریزش مو , چرب شدن مو , کم پشت بودن مو , کمی رشد مو رنج میبرید ؟http://asiafars.uploadasiapars.info/aks/rizesh/parsian_1793_2.jpg
آیا شیمی درمانی کرده اید ؟
دوست دارید موهای بلند پر پشت و براق داشته باشید ؟
آیا علاقه مندید مشکلات موهایتان را از بین ببرید ؟
راز داشتن موهای سالم ، پرپشت ، زیبا و جذاب به همین سادگی در دستان شماست ...

هم اکنون میتوانید با کمترین هزینه از مشکلات گفته شده رها شده و به آرزوی خود برسید .تفاوت این محصول با محصولات مشابه که شاید تا به حال مصرف نموده اید این است که محصولی از طب سنتی 100% طبیعی, بدون عوارض, بدون بازگشت و درمان دائمی میباشد.
این محصول جادوی فوق العاده علم و 100% موثر است که ثمره سالها تحقیق شرکت تحقیقاتی بین المللی yucaitang با فرمول خاص و بیولوژیک که با تکنولوژی بیولوژیکی روزمدرنیزه شده است. این محصول باعث درمان کامل طاسی سر در هر مرحله ای میباشد و جوانی و زیبایی ، این نعمت خداوندی را به شما هدیه میکند

محلول 100% تضمینی بر گرفته از ده ها نوع عصاره دارو های معجزه گر گیاهی طب سنتی چین تولید شده در کارخانه تخصصی تولید محصولات درمانی مو subaru واقع در گوانجو می باشد این محصول شامل یک شامپوی منحصر به فرد با غلظت باور نکردنی به حجم 238ml به همراه محلول رویش مو 100% تضمینی به حجم 100ml به همراه قلم مخصوص است این محصول به سفارش هلند در کشور چین ساخته و به تعداد معدودی برای ثبت بین المللی آن در اختیار سایر کشورها قرار میگیرد.
http://asiafars.uploadasiapars.info/aks/rizesh/123.jpghttp://asiafars.uploadasiapars.info/aks/rizesh/anti-hair-loss-products-yoko-john-93-30871.jpghttp://asiafars.uploadasiapars.info/aks/rizesh/anti-hair-loss-products-octopus-93-93366.jpg
- ثمره سالها تحقیق شرکت تحقیقاتی بین المللی yucaitang با فرمول خاص وبیولوژیک که با تکنولوژی بیولوژیکی روزمدرنیزه شده و برای تمام مراحل ریزش مو از شروع کم تا افراد کاملا طاس قابل استفاده می باشد


شامپو این محصول بی نهایت غلیظ است که علاوه بر کارایی بی نظیر از نظر اقتصادی بسیار به صرفه میباشد
شامل عصاره های فشرده کاکو من بلات -اورینتالیس - ریشه گل توبر فلیک-کاسترو دیا توبر- ریشه رمانیا - ریشه سوفارا زردروشن- تخم گیاه ددر جنوبی- انجلیکا-کینگو- زنجبیل ,جینسینگ میباشد که باعث جلو گیری از ریزش بیشتر مو از طریق تقویت پیاز مو و... میشود
محلول رویش مو علاوه بر مواد فوق شامل عصاره فشرده شاه توت است . نتایج ارایه شده از طریق این شرکت و مشاهدات عینی ما نشان دهنده بی رقیب بودن این محصول میباشد به زودی سایر محصولات این شرکت تخصصی مو ارایه میگردد ...


برخی از امکانات و قابلیتها:
بر گرفته از ده ها نوع عصاره دارو های معجزه گر گیاهی طب سنتی چین
تولید شده در کارخانه تخصصی تولید محصولات درمانی مو subaru
شامل یک شامپوی منحصر به فرد با غلظت باور نکردنی به حجم 238m
برای افراد کاملا طاس هم قابل استفاده میباشد
به همراه محلول رویش مو 100% تضمینی به حجم 100ml

» قیمت: 58,000 تومان

 




تاریخ: یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

رفع سفيدي مو - بازگشتن موها به رنگ اصلي
رفع تدريجي سفيدي موي سر ( متفاوت از آنچه تا به الان ديده ايد)
http://asiaparsars.uploadasiapars.info/aks/rangmo/x6dx5ax6rlvsfo0vi10u.jpg
اين محلول جادويي مناسب براي هر خانم و آقاي خوش سليقه اي است كه آرزو دارد هميشه جوان بماند و اين جواني و شادابي را نگه دارد .استفاده از اين محصول بسيار آسان بوده ونتيجه بي نظيري دارد .
اين محصول نياز به هيچ نوع مكمل يا مواد ديگري ندارد و هركسي مي تواند براحتي از اين محصول استفاده نمايد .

http://asiaparsars.uploadasiapars.info/aks/rangmo/express-color-permanent-color-powder-kit.jpg

جادوي اين محلول در آن است كه : هم موهاي سفيد شما رابه رنگ خود برمي گر داند ، هم موهاي شما را براق ، شفاف مي كند . اين محصول ضد شوره مي باشد .
همراه با دفترچه فارسي نگارش شده توسط كار خانه .

*داراي هولوگرام SFC دبي

 

با مصرف يك دوره 45 روزه موهاي سفيد شما را به رنگ سابق برگردانده و 10 سال جوانتر شويد.
1-برگشت رنگدانه هاي، موهاي سفيد شده(به رنگ اوليه) اين محصول موهاي سفيد شده را به رنگ قبلي باز مي گرداند،اين محصول كاملاٌ پيگمنت ها و رنگدانه هاي مو را فعال نموده وباعث تقويت ريشه مو نيز ميگردد

2-نسبت به محصولات موجود در بازار بسيار راحتتر قابل استفاده ميباشد

3-نسبت به حجم و كارائي از قيمت مناسبتري برخوردار ميباشد .

 

4- جزو معدود محصولاتي ميباشد كه در حال حاضر در اروپا وامريكا وديگر كشورها به بازار عرضه ميشود
5-داراي بوي مطبوع نسبت به محصولات مشابه
6- داراي مواد مغذي چهت فعال كردن پيگمنت ها دانشمــــندان آمريكايي بعد از سالها تحقــيقات و بررسي توانســته اند بي ضـرر ترين موادي كه در طبيعت ميباشد وبا بدن انسان سازگاري دارد كه باعث برگشت مجدد رنگدانه هاي مو به رنگ قبلي را ميشود را كشف و امروز اين امحصول در اختيار شما ميباشد

دقت نمائيد اين محصول بر روي ملانين و سلولهاي سازنده رنك مو شما تاثير گداشته و مشكل عدم ساخت رنگ را حل مينمايد و با شامپوهاي موجود در بازار كه تنها موي شما را با موادي بي كيفيت(حاوي حناي هندي) رنگ مينمايد فرق دارد

 

 

» قيمت: 39,500 تومان

 

منبع:
http://kharidonline.info

 

 

 




تاریخ: شنبه 2 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 2107
بازدید کل : 50566
تعداد مطالب : 377
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

سفيد كننده زير بغل(جديد)


پد ضد درد قاعدگي بانوان


چاي آرام بخش ريلكس


ناگفته هاي زناشويي اورجينال


آموزش يوگاي صورت


دانستنيهاي زندگي زناشويي


كتاب 101 روش رمانتيك بودن


كتاب ملودي عاشقانه زيستن