برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفید کننده زیر بغل اینجا کلیک کنید

رفع سیاهی و تیرگی ناحیه تناسلی و دیگر اندامها
سفيد كننده زير بغل,رفع تیرگی زیر بغل
كرم رفع تيرگي زير بغل،كرم رفع تيرگي كشاله ران،خريد كرم موبر دائمي باله آ - اصل آلمان

علل مختلفی می تواند باعث سیاهی و تیرگی زیر بغل و کشاله ران پوست گردد، که مهمترین آن عبارتند از:

 

1- آکانتوزیس نیگریکانس: یکی از عوامل سیاهی بدن (تیرگی زیر بغل و کشاله ران  باعث تغییر رنگدانه های پوست در نواحی چین های پوستی می گردد و غالبا با خال گوشتی پوست همراه است. این مشکل غالبا در افراد جوان تر از 40 سال دیده می شود و معمولا بصورت ژنتیکی منتقل می شود.

این مشکل اغلب با چاقی یا اختلالات غدد درون ریز از جمله هیپوتیروئیدیسم یا هیپرتیروئیدیسم، آکرومگالی، بیماری پلی کیستیک، دیابت و کوشینگ همراه است.اگر این مشکل در افراد بالای 40 سال دیده شود، معمولا با بدخیمی همراه است.

 

2- اریتراسما: یکی دیگر از دلایل تیرگی بدن اریتراسما است.یک عفونت سطحی مزمن در نواحی که روی هم قرار می گیرد از جمله زیر بغل، زیر سینه ها و کشاله ران می باشد. عامل ایجاد کننده آن نوعی کورینه باکتریوم است که در پوست نرمال دیده می شود. بروز این بیماری با افزایش سن بیشتر می شود ولی در هر سنی قابل رویت است. علائم بصورت تیرگی چین های بدن که بیشتر مرطوب می مانند، دیده می شود. ممکن است عفونت غیر علامت دار باشد و دوره بیماریها ممکن است از چند ماه تا چند سال وجود داشته باشد. گسترش عفونت به تنه و بازو امکان پذیر است. بیشتر بصورت لکه های قهوه ای و گاهی قرمز دیده می شود و ممکن است پوسته دار نیز باشد. بیشتر در نواحی کشاله ران زیر بغل و زیر سینه ها دیده می شود.

 

3- اینترتریگو: یکی دیگر از دلایل سیاهی بدن در ناحیه زیر بغل و کشاله ران است ،یک مشکل التهابی چین های پوستی است که با گرما، رطوبت، اصطکاک و عدم عبور جریان هوا بدتر می شود. ممکن است بر روی آن باکتریها، قارچ یا ویروس سوار شوند و باعث ایجاد عفونت شوند.

 

این مشکل اغلب، نواحی تناسلی کشاله ران و چین های شکمی دیده می شود این مشکل اغلب در افراد چاق و دیابتی ها دیده می شود.این بیماری با خارش و سوزش چین ها همراه است. معمولاً بصورت فصلی است و با عدم رعایت بهداشت بدتر می شود.

 

4- تینه آورسیکالر: این بیماری نوعی عفونت قارچی سطحی و خوش خیم پوست است که با ضایعات لکه ای تیره یا روشن بر روی سینه و پشت مشخص می شود. در افراد مستعد، عودهای مجدد پس از درمان دیده می شود.عامل ایجاد کننده آن مالاسزیا فوفور است که نوعی فلور نرمال پوست است و در همه افراد بالغ دیده می شود. بیشتر در آب و هوای گرم و مرطوب دیده می شود. ممکن است بر سطح ضایعات پوسته های ریزی مشاهده شود و معمولا فرد خارش بسیار مختصری دارد.

 

5- کاندیدیاز: عفونت قارچی پوست که توسط کاندیدا آلبیکنس ایجاد می شود. که پوست و گاهی غشاء مخاطی را درگیر می کند. در افرادیکه دچار بیماریهای داخلی از جمله دیابت، سندرم کوشینگ، هیپوتیروئیدیسم، هیپرتیروئیدیسم هستند، عفونت شدیدتر خواهد بود.

روشن شدن پوست زير بغل با استفاده از املاح طبيعي

اگر از بوي بد و رنگ تيره بدنتان ناراحت هستيد

هم براي خانم ها هم براي آقايان

اين محصول ويژه را امتحان كنيد

از بين برنده بوي بد زير بغل و بدن

بي نظير ترين محصول در نوع خود

 

برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

رفع سیاهی بدن

رفع سیاهی و تیرگی ناحیه تناسلی و دیگر اندامها

 

تیرگی و سیاهی زیر بغل و کشاله ران

هیپرپیگمانتاسیون، یا افزایش رنگ پوست غالبا بدلیل تولید بیش از اندازه، شکل گیری غیر طبیعی و توزیع غیر طبیعی رنگدانه ملانین رخ می دهد، که رنگ قهوه ای تیره یا سیاه پوست، مو، غشاء مخاطی، ناخن، بافت مغز، قلب و بخشی از چشم را به عهده دارد.

 

این تغییرات می تواند واکنش غیر طبیعی سایر رنگدانه های پوست مثل کاروتنوئید (مسئول رنگ زرد)، اکسی گلوبین (رنگ قرمز) و هموگلوبین (رنگ آبی) باشد.

هیپرپیگمانتاسیون غالبا بدلیل قرارگیری در معرض آفتاب رخ می دهد، اگر چه علل دیگری از جمله علل متابولیک، هورمونی، نئوپلاستیک و اختلالات التهابی، مسمومیت شیمیایی، داروها، نقایص ژنتیکی، آسیب حرارتی، رادیاسیون و مواد حساس کننده به نور بر روی پوست نیز مطرح هستند.

 

انواع گوناگونی از تیرگی های خوش خیم بطور معمول دیده می شود. اختلالات تغذیه ای مزمن نیز ممکن است فرد را به سوی اختلالات پیگمانتاسیون پیش ببرد.

هیپرپیگمانتاسیون مزمن و بدون علامت می تواند فرد را از نظر روانی و اجتماعی تحت تاثیر قرار دهد. این اختلال می تواند با شدت و محل متفاوت دیده شده و به مرور کم رنگ تر شود.

 

کرم رفع سیاهی بدن

سفيد كننده زير بغل(جديد)

با خاصيت خنك سازي بدن

روشن شدن پوست زير بغل با استفاده از املاح طبيعي

اگر از بوي بد و رنگ تيره بدنتان ناراحت هستيد

 اين محصول ويژه را امتحان كنيد

از بين برنده بوي بد زير بغل و بدن

بي نظير ترين محصول در نوع خود

با خاصيت ضد عرق و فرمول طبيعي براي از بين بردن سياهي

هم براي خانم ها هم براي آقايان

 در تركيب اين محصول از فرمول كاملا گياهي استفاده شده است

خاصيت ضد عرق اين محصول باعث مي شود كه در طول روز لباسهاي بوي نامطبوع نگيرد

اين محصول سلول هاي غير فعال، مرده و آسيب ديده را پاكسازي كرده

و به سرعت رنگ بدن شما را سفيد مي كند

شما با استفاده از اين محصول ديگر نگران تيرگي قسمت هاي خاصي

از بدنتان نيستيد و در عين حال بوي بد آن نواحي را نيز از بين مي بريد

 

مخصوص خانم ها

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان
خريد پستي

مخصوص آقايان

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان

خريد پستي

توضيحات :

با استفاده منظم و روزانه از اين محصول سفيد كننده زير بغل و بين رانها پوست اين مناطق به سرعت روشن و سفيد گشته و رنگ اصلي خود را باز خواهد يافت و بوي بد اين قسمت هارا از بين خواهد برد
اين محصول سفيد كننده با اثري بسيار خارق العاده و جادويي تنها در عرض چند ثانيه سلول هاي مرده پوست شما را ( حتي پس از استحمام و كشيدن كيسه ) از پوست جدا مي كند تا پوست زيبا و شاداب شما نفسي تازه كند و سال ها جوان تر شود .

 

برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2805
بازدید هفته : 2814
بازدید ماه : 3019
بازدید کل : 53583
تعداد مطالب : 377
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

سفيد كننده زير بغل(جديد)


پد ضد درد قاعدگي بانوان


چاي آرام بخش ريلكس


ناگفته هاي زناشويي اورجينال


آموزش يوگاي صورت


دانستنيهاي زندگي زناشويي


كتاب 101 روش رمانتيك بودن


كتاب ملودي عاشقانه زيستن